Felles skravle 2015

Blitt litt turer da ja:)
Mulig det blir noen flere barnevennlige turer etterhvert som lille vokser seg til her da, men har ikke prioritert slikt når vi har vært alene:)
Har alltid en del turer i løpet av et år, heller små menmange turer enn lange og dyre men få turer.;)
Elsker å reise.

Så stille det var her i dag da, typisk det når jeg kan skravle.

Sånn kan det gå :p
Jeg driver og gjør rent. Må gjøres når jeg har energien til det;)

Har alltid en del turer i løpet av et år, heller små menmange turer enn lange og dyre men få turer.;)
Elsker å reise.

Veldig glad i å reise jeg og. Mannen tror jeg syns det er litt mer tiltak:p haha
Skulle gjerne vært på flere turer, men siden vi har kjøpt hus osv så har pengene gått mer mot det:)
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn og da:p

Håper ikke det jeg heller, men ligger godt an til det fra før av:p haha
Skal til legen på onsdag da, og håper jeg får en henvisning;)
Sliter med korsryggen her... burde gjøre noen tiltak der, men vet liksom ikke helt hva.

Veldig glad i å reise jeg og. Mannen tror jeg syns det er litt mer tiltak:p haha
Skulle gjerne vært på flere turer, men siden vi har kjøpt hus osv så har pengene gått mer mot det:)
Skulle gjerne hatt litt høyere lønn og da:p
Mannen liker seg best hjemme, det er dritkjipt!Ikke så my epenger her heller siden jeg jobber halvt bare..

Sliter med korsryggen her... burde gjøre noen tiltak der, men vet liksom ikke helt hva.

Pilates, yoga, svømming er vel ting som er bra :) har slitt mye med korsryggen selv, men har hjulpet mye med taekwondoen. Kommer tilbake nå som jeg ikke kan trene på samme måte:(

Pilates, yoga, svømming er vel ting som er bra :) har slitt mye med korsryggen selv, men har hjulpet mye med taekwondoen. Kommer tilbake nå som jeg ikke kan trene på samme måte:(
Problemet er jo at jeg ikke greier ta situps fra før pga feilstilling i halebeinet. Mye muskelknuter i korsryggen som skaper smertene tror jeg

Jeg har null energi, burde gjort tusen ting men orker ikke.
Energi er luksus! Hehe

Må benytte sjansen når jeg har det, men det blir verre igjen på kveldene da:p

Mannen liker seg best hjemme, det er dritkjipt!Ikke så my epenger her heller siden jeg jobber halvt bare..

Blir ikke helt det samme å reise alene heller.
Men håper på å få til ihvertfall en tur iløpet av våren da. Må bare finne ut hvor:)
Sa til mannen at det hadde vært gøy med en tur før lille kommer, men han syns visst ikke det blir det samme siden jeg ikke kan drikke:p
Men jeg elsker jo å utforske, så da er jo det egentlig bare en fordel syns jeg :)

Problemet er jo at jeg ikke greier ta situps fra før pga feilstilling i halebeinet. Mye muskelknuter i korsryggen som skaper smertene tror jeg

Trenger ikke kunne ta situps om du svømmer;) vil tro det er veldig bra trening:)

Er i bassenget hver tirsdag

Det er bra:) snakket med legen da? Kanskje du kan gå en henvisning til fysio, så kan hjelpe deg med å finne noen øvelser o.l? :)

Back
Topp