Felles skravle 2015

Reiser dere mye?
Jeg satt nettop og så gjennomplanene for 2015åfant ut at jeg skal visst bort endel likevel.
Men noe av det er jo bare til hjemstedetmitt og da synes jeg ikke det teller like mye.

Skal ikke skryte av mye reising, men har blitt ca en tur i året. Ellers er det evnt en tur på hytta som er under en times kjøring herfra, så teller ikke med den som reising:p
Ingen planlagte turer foreløpig i 2015

Sitter og føler at dette er et tveegget sverd på en måte.
På den ene siden, dersom det ordener seg på egenhånd er det fantastisk. ha ikke lyst til at litte jenta min skal opereres.
På den andre siden, det øreproblemene gjør at hun ligger godt etter i språket. Hun er desember barn og kommer bare til å være 5,5 år når hun begynner på skolen. Det er det bare litt over 2 år til. Er litt redd hva som vil skje dersom hun fremdeles sliter med språket når hun begynner på skolen. Har ikke lyst til å utsette for lenge heller
Da ser du an i 3 mnd å så tar du avgjærelsen etter neste legetur.
har hunspråkproblemer nå?

Skal ikke skryte av mye reising, men har blitt ca en tur i året. Ellers er det evnt en tur på hytta som er under en times kjøring herfra, så teller ikke med den som reising:p
Ingen planlagte turer foreløpig i 2015
Hvor reiser du da?

Her e rhytta 6 t unna, så den telles med;) Der elsker jeg å være

Da ser du an i 3 mnd å så tar du avgjærelsen etter neste legetur.
har hunspråkproblemer nå?
Hun ligger langt etter i språket.
Snakket nesten ikke noe før hun fylte 3 år nå i desember, for det meste bare enkelte ord.
Nå kommer det heldigvis setninger og små historier, dog ikke alltid like lett å forstå.

Hvor reiser du da?

Her e rhytta 6 t unna, så den telles med;) Der elsker jeg å være

Vært i spania, svigermor har leilighet der. Også blir det Dublin innimellom for å hilse på gamle kjente, siden jeg bodde der i 3 år:)
Slo på stortromma i 2012, da vi var i Dublin, Ayanapa og Polen, men ellers har det vært maks en tur i året :D
Var visst en plan om å invitere oss til Italia i forbindelse med svigerfars 60 årslag i år da, familien til dama hans har hus der, men det krasjer med termin :o

Hvor har dere hytte? :)

Sitter og føler at dette er et tveegget sverd på en måte.
På den ene siden, dersom det ordener seg på egenhånd er det fantastisk. ha ikke lyst til at litte jenta min skal opereres.
På den andre siden, det øreproblemene gjør at hun ligger godt etter i språket. Hun er desember barn og kommer bare til å være 5,5 år når hun begynner på skolen. Det er det bare litt over 2 år til. Er litt redd hva som vil skje dersom hun fremdeles sliter med språket når hun begynner på skolen. Har ikke lyst til å utsette for lenge heller
Okei, skjønner det. Dere får se hvordan det er om 3 måneder og så evt gå igjennom operasjonen da. :)

Vil tro språket kommer seg betraktelig, men viktig at barnehagen jobber med det og :) og dere da, men det tar jeg som en selvfølge :)

Hun ligger langt etter i språket.
Snakket nesten ikke noe før hun fylte 3 år nå i desember, for det meste bare enkelte ord.
Nå kommer det heldigvis setninger og små historier, dog ikke alltid like lett å forstå.
Samme som her da, bare atmin fikk inn dren da han var 2 år og 8 nd og da løsnet det. Da ppt kom inn or å se på han da han var 3 år, ristet de bar e på hodet og skjønte ikke hvorfor bhg hadde henvist..
For han hadde kun noen små uttalelsesproblemer på noen få ord, ellers var alt helt perfekt.

Vært i spania, svigermor har leilighet der. Også blir det Dublin innimellom for å hilse på gamle kjente, siden jeg bodde der i 3 år:)
Slo på stortromma i 2012, da vi var i Dublin, Ayanapa og Polen, men ellers har det vært maks en tur i året :D
Var visst en plan om å invitere oss til Italia i forbindelse med svigerfars 60 årslag i år da, familien til dama hans har hus der, men det krasjer med termin :eek:

Hvor har dere hytte? :)
i 2013 var jeg i Sverige, London, København og Spania...

I år blir det
Holmestrand i 3 dager
Oslo som jeg var på i januar
København
Sunnmøre *2
Hytta*2 Påske og sommer, den ligger altofr langt unna til at vi brukerden i helger dessverre
Sverige
Danmark
Muligens Madrid, og Kristiansand

I år blir det
Holmestrand i 3 dager
København
Sunnmøre *2
Hytta*2 Påske og sommer, den ligger altofr langt unna til at vi brukerden i helger dessverre
Sverige
Danmark
Så deilig da :)

Okei, skjønner det. Dere får se hvordan det er om 3 måneder og så evt gå igjennom operasjonen da. :)

Vil tro språket kommer seg betraktelig, men viktig at barnehagen jobber med det og :) og dere da, men det tar jeg som en selvfølge :)

Vi har en veldig god barnehage, og det jobbes med det der :)

I år blir det
Holmestrand i 3 dager
København
Sunnmøre *2
Sverige
Danmark

Blitt litt turer da ja:)
Mulig det blir noen flere barnevennlige turer etterhvert som lille vokser seg til her da, men har ikke prioritert slikt når vi har vært alene:)

Håper bekkenet ikke blir værre.

Håper ikke det jeg heller, men ligger godt an til det fra før av:p haha
Skal til legen på onsdag da, og håper jeg får en henvisning;)

Back
Topp