Ah, fikk ikke med meg det. Trodde likevel som sagt det bare var dyrere. Ganske ufint å ikke gi livsforsikring syns jeg. Men det er min mening da.Hun får jo medisiner for det, så da har hun jo diagnosen, hadde ikke fått medisiner hvis ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, fikk ikke med meg det. Trodde likevel som sagt det bare var dyrere. Ganske ufint å ikke gi livsforsikring syns jeg. Men det er min mening da.Hun får jo medisiner for det, så da har hun jo diagnosen, hadde ikke fått medisiner hvis ikke
trodde du sa det var livsforiskring du fikk avslag på jeg?Var det jeg fikk avslag på
Var det jeg søkte omSelv om du slutter på medisiner betyr det ikke at du ikke har diagnosen. det er nok ikke en diagnose de bare friskmelder fra dessverre. Men sjekk ut uføreforsikring og andre forsikringer også![]()
trodde du sa det var livsforiskring du fikk avslag på jeg?
Var det jeg søkte om
Ikke sett noe eller hørt noe nei. Håper hun har født:=Noen som har hørt noe fra lanterne idag forresten?? Kom plutselig på...
Noen som har hørt noe fra lanterne idag forresten?? Kom plutselig på...
Ikke sett noe eller hørt noe nei. Håper hun har født:=
Ja, hun var ikke her i går heller.. håper også hun har fødtHm...nei. noe på gang???
Håper det![]()
Ja, hun var ikke her i går heller.. håper også hun har fødtmen hender jo at hun blir borte noen dager.. det er jo helg...
Ja, hun var ikke her i går heller.. håper også hun har fødtmen hender jo at hun blir borte noen dager.. det er jo helg...
Ja, kan godt hende det bare var fordi hun hadde helgeplaner, gjenstår å seJa, hun var ikke her i går heller.. håper også hun har fødtmen hender jo at hun blir borte noen dager.. det er jo helg...
Hun hadde termin 2. FebruarNår har hun termin da? Spennende om det er noe på gang![]()
Jeg og, men har jo ikke tilgang til skjult forum..Kan jo hende det er andre tong som skjer og. Er inne på februar forumet innimellom for å se om det er oppdatering der og. Hehe
Håper hun er på sykehuset♡♡♡
Når har hun termin da? Spennende om det er noe på gang![]()
Jepp.. vi får vente i spenningJa, kan godt hende det bare var fordi hun hadde helgeplaner, gjenstår å se
Jeg og, men har jo ikke tilgang til skjult forum..
2. Februar var detMener termin var mandag eller tirsdag? Hun er ihvertfall noen dager over![]()
Jepp, hun sa så..!Nei, det er sant:/ men hun oppdaterer vel her etterhvert håper jeg![]()
Nei,nå logger jeg av.
Boklesing før sovetid!
Skravles vel morgen![]()
Skulle gjort det for en time siden jeg.. tror jeg henger meg på!Nei,nå logger jeg av.
Boklesing før sovetid!
Skravles vel morgen![]()