Felles skravle 2015

Det er dumt om du trenger forsikringen en dag å de finner ut at du har unnlatt å fortelle det.

Veldig sant. Det kan nok slå veldig hardt tilbake på deg/dine, så ville absolutt ikke unnlatt å fortelle det.

Da har jeg vært i dusjen og lagt meg.
Så fort mannen også har vært der er det lalle tid for meg

Det kandet helt klart,fryktelig dumt p gjøre sånne ting synes jeg.

Kom på at det er en sjanse for at jeg ikke får og pga psoriasis :/
Har ikke sjekket ut, men det må jeg huske å gjøre..

Er vel en like god grunn som mange andre tenker jeg.
Syns det er idiotisk at de også følger bmi på det der. Min svoger fikk ikke livsforsikring pga for høy bmi og han er ikke overvektig. Det kunne han også fått legeerklæring på. Muskler veier mer enn fett...
Trur ikke de finner ut av at jeg har ADHD hvis jeg ikke kan jobbe. Ingenting som tilsier det :)

Trur ikke de finner ut av at jeg har ADHD hvis jeg ikke kan jobbe. Ingenting som tilsier det :)

Legene i forsikringsselskapene har nok sine måter å finne ut av det på vil jeg tro. Enkelte ting tillater andre å innhente helseopplysninger om oss

selvsagt trenger de å vite det når det er en av grunnene til at man ikke kan få dden forsikringen. Skjønner ikke at du tenker tanken en gang jeg.
Fordi ADHD er ikke en grunn for å bli ufør. Hvis jeg blir skada og ikke kan jobbe så får jeg ikke forsikring fordi jeg har ADHD det er jo ikke rettferdig

Back
Topp