Ingenting er viktig bare JEG får vuggen!!!!!!!!Ja plassen er jo ikke viktig i det hele tatt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting er viktig bare JEG får vuggen!!!!!!!!Ja plassen er jo ikke viktig i det hele tatt![]()
Ja føler jeg kjenner dere nåDu har skravlet bra den siste tiden
Hehe ja du fortjener detIngenting er viktig bare JEG får vuggen!!!!!!!!
Går fort å bli avhengig av BVJeg var på topp 100 listen for første gang i januar. Da kom jeg ikke over 20. plass.
Vært rolig her i går og i dag. Har feiret litt jubileum og gjort litt husarbeid osvShit, jeg ligger på 3. plass. Har alle andre sluttet å skravle???
Samme her.. aldri vært oppe i 1500 engang tror jeg.. i alle fall ikke over 2000... begynner ofte sterkt i måneden, før det dabber veldig avJeg var på topp 100 listen for første gang i januar. Da kom jeg ikke over 20. plass.
Så lenge jeg klarer 1500 så er det ikke nøye hvilken plass jeg ligger på![]()
Veldig jaGår fort å bli avhengig av BV![]()
Det er også nesten litt farlig til tider.Ja føler jeg kjenner dere nå![]()
Haha, du får gi beskjed til de.Ingenting er viktig bare JEG får vuggen!!!!!!!!
Ja ikke santTror ikke det er noe problem å klare 1500er bare en uke inn i februar
![]()
Ja det er ikke vanskelig.Går fort å bli avhengig av BV![]()
Det har ingen av mine gått på, men jeg har litt lyst med tredje om vi går det tilKlor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss det![]()
Ja sant detDet er også nesten litt farlig til tider.
Har hendt jeg har skrevet lange personlige innlegg her, for så å slette dem det dette faktisk er et åpent forum alle og en hver kan komme inn og lese
Tror ikke du skal ha problemer med det denne gang.Samme her.. aldri vært oppe i 1500 engang tror jeg.. i alle fall ikke over 2000... begynner ofte sterkt i måneden, før det dabber veldig av![]()
Jeg skal på babysvømmingKlor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss det![]()
M&m har ikke vært så mye her hun heller...
Det blir fulltegnet før ungene som skal gå på det er født, sånn ca. Veldig dumt, det er marked for minst to kurs til i året, tenker jeg!Fikk tips om å gjøre det nå selv om det ikke starter før i sept. For er bare 2ganger i året og blir raskt fult
Det har jeg da gjort for lenge sidenHaha, du får gi beskjed til de.
HeheDet har jeg da gjort for lenge siden![]()
Og du ligger tros alt på 2 plass likevel. Du er sikkert over 1500 i morgen du.Litt annet må man jo finne på innimellom oghar ihvertfall fått ren bil i helga da
og vært på date med kjæresten♡