Peppercat
Gift med forumet
Da skriver jeg den på listen. Må ha noe å gjøre, for tiden går så seint nåYes, det gjør jeg. Litt vanskelig start, men resten av boken var bra synes jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skriver jeg den på listen. Må ha noe å gjøre, for tiden går så seint nåYes, det gjør jeg. Litt vanskelig start, men resten av boken var bra synes jeg.
Hørtes ut som en spennende tittel. Er den basert på sann historie?det forbudte barnet![]()
Divergent er veldig braDa skriver jeg den på listen. Må ha noe å gjøre, for tiden går så seint nå
Han har god tid til å lære det på øya daHvorfor ha med en fyr som ikke kan svømme?men virker som en morsom kar da
![]()
Ja hvis han gidderHan har god tid til å lære det på øya da![]()
Hva liker du å lese da?Da skriver jeg den på listen. Må ha noe å gjøre, for tiden går så seint nå
Divergent er veldig bra![]()
Talk for tipsDivergent er veldig bra![]()
Jeg liker egentlig det meste. Alt fra Jane austen, sandemo, krim, ja det meste. Så lenge storyen er god.Hva liker du å lese da?
Sant detHan har god tid til å lære det på øya da![]()
Siste boka er så teitDivergent er veldig bra![]()
Jeg elsket filmen!!Men har hørt at den kun er bok nr 1 som er bra. Derfor har jeg ikke begynt å lese dem.
Jeg er midt i 2 og den er bra !!Talk for tipshar den ene pluss en liggende, men har ikke begynt på den for jeg vil ikke bruke den opp for tidlig.
Det er jo kjiptSiste boka er så teitble bare sur etter å ha lest den
![]()
2 ? For siste hakke kommet utSiste boka er så teitble bare sur etter å ha lest den
![]()
Tv2 har kjøpt opp rettigheteneNei si det ! Han var sykt irriterendeog hvorfor går det på tv2 ?
Jo, kjøpte den med en gang den kom ut. Men mye mulig den norske utgaven ikke har kommet ut2 ? For siste hakke kommet ut
Vært hjemme i noen timer og har ikke sett blomstene på bordet før nå.... Sto klistret en post it lapp på vasen med teksten "til mamma fra x"... Yes da... Får si takk når jeg kommer ut av soverommet, ungen våknet jo selvfølgelig..
Åja okeiJo, kjøpte den med en gang den kom ut. Men mye mulig den norske utgaven ikke har kommet ut![]()
JaSå koselig dabedre sent enn aldri
![]()