Peppercat
Gift med forumet
Orker ikke. I morgen kanskje.Dra å kjøp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker ikke. I morgen kanskje.Dra å kjøp![]()
Nei.. ikke min greie.. ikke glad i reality genereltRobinsonskal noen se ?
Nå! På tv 2Er det i kveld? Når?
Det skal jeg gjøreNyt!Nå er jeg stappmett og fornøyd!
Ikke jeg hellerSer på nå, har egentlig ikke sett på flere år![]()
Så flaks for han at du merket det da.Herregud... Samboeren hadde lagt tre brødskiver på en tallerken før han gikk inn for å legge ungen, da jeg skulle hente is luktet jeg mugg og så muggflekker på skorpa... Det verste er at han heelt sikkert ikke hadde sett det selv og han lukter jo ikke sånt heller. Spent på hva han sier når han kommer ut og skal ha seg mathåper ikke han har spist fra samme brød tidligere i dag...
![]()
Jeg også.
Slo meg akkurat at med dette oppi alt denne babyforberedelsen, har vi mer dårlig tid en det jeg har beregnet..
Vel, vel, det går vel på sett og vis
hvilken bok?God kveld.
Ferdig å lese boken minnå, så da kan jeg skravle litt før jeg tar kvelden
Så koseligGod kveld.
Ferdig å lese boken minnå, så da kan jeg skravle litt før jeg tar kvelden
Deilig da. Jeg er sliten etter en helg med stress og moroBra med megendelig funnet sofaen for godt i kveld
![]()
Tror samboeren ble litt sur da jeg sa at han kunne legge ungen i dag.. Men det driter jeg i her jeg ligger og koser meg på sofaen, snart skal jeg spise ben & jerry's![]()
Det tenker jeg! Ble det en bra feiring?Deilig da. Jeg er sliten etter en helg med stress og moro![]()
det forbudte barnetHvi
hvilken bok?
Litt skeptisk men gir det en sjansNå! På tv 2![]()
Helt enig !!Litt skeptisk men gir det en sjansSyns deltakerne ligner mer og mer på den type deltakere som melder seg på paradise hotel... Likte det bedre før.
Anbefaler du den??det forbudte barnet![]()
Hvorfor ha med en fyr som ikke kan svømme?Ikke jeg hellermen skal gi det en sjanse
![]()
Enig i det!Litt skeptisk men gir det en sjansSyns deltakerne ligner mer og mer på den type deltakere som melder seg på paradise hotel... Likte det bedre før.
Nei si det ! Han var sykt irriterendeHvorfor ha med en fyr som ikke kan svømme?men virker som en morsom kar da
![]()
Yes, det gjør jeg. Litt vanskelig start, men resten av boken var bra synes jeg.Anbefaler du den??