Felles skravle 2015

Jeg har en gutt som har vært ekstremt grinete i dag. Blir helt sprø av han.
Ingen begynte selvfølgelig i det hun skjønte at hun skulle inn til pappaen. Pappa får ikke lov til å gjøre noen ting og bare sutring. Noen ganger har jeg bare lyst til å gå ut, jeg orker ikke sutring og føler meg som en alenemor...

Forstår godt du ikke vil utsette det. Her var det mandler som legen ikke var helt sikker på om vi trengte å fjerne de og vi synes ikke han er så veldig plaget, så da kunne det bare være.
Tenker at i verste tilfelle så får jeg være på sykehuset alene, og mannen med frøkna selv om det ikke er ønskesituasjonen.

Ingen begynte selvfølgelig i det hun skjønte at hun skulle inn til pappaen. Pappa får ikke lov til å gjøre noen ting og bare sutring. Noen ganger har jeg bare lyst til å gå ut, jeg orker ikke sutring og føler meg som en alenemor...
Det høres veldig slitsomt ut.

Gruer meg til i morgen.
Skal på sykehuset med yngsten igjen, og har hun fremdeles vann i mellomøret blir det operasjon og dren...
Og det nå rett før termin.
Skulle egentlig vært inne for 6 måneder siden, men det gikk ikke selv om legen lovte det.

Kjenner jeg er litt nervøs, hva viss hun opereres samtidig som jeg er i fødsel.
Vi skal på to forskjellige sykehus, og jeg har mest av alt lyst til å være med frøkna dersom hun må opereres.

Håper dere slipper operasjon da♡
Er vel kanskje ikke så mye å få gjort om de skjer samtidig med fødsel, men det går kanskje an å prøve og legge det best opp mot hverandre? Høre på sykehuset hva de sier:)

Lykke til i morgen

Jeg vil ikke utsette det.
Hun er allerede over 3 år og ligger langt etter i språket.
Først nå den siste tiden hun har begynt å få ordentlige setninger.
Man tror grunnen er hørselen, og det hemmer henne

Høres ikke gøy ut. Jenta til kusina mi hadde veldig vansker med språket frem til hun var rundt 3 år. etter at hun fikk lagt inn dren hjalp det veeeldig raskt:) krysser fingrene for dere

Håper dere slipper operasjon da♡
Er vel kanskje ikke så mye å få gjort om de skjer samtidig med fødsel, men det går kanskje an å prøve og legge det best opp mot hverandre? Høre på sykehuset hva de sier:)

Lykke til i morgen
Siden jeg skal ha KS, så har jeg en dato, så det er viktig det ikke kommer på den datoen, men man har liksom ingen garanti for at det ikke skjer før.
Dersom han her har like dårlig tid til å hilse på oss som frøkna, vil vi ikke nå KS-dato

Siden jeg skal ha KS, så har jeg en dato, så det er viktig det ikke kommer på den datoen, men man har liksom ingen garanti for at det ikke skjer før.
Dersom han her har like dårlig tid til å hilse på oss som frøkna, vil vi ikke nå KS-dato

Hvor tidlig kom hun da? Nå vet jo ikke jeg hvordan det er med ventelister på slike operasjoner da:/ men håper for deres skyld at det ikke krasjer med fødsel uansett. Kanskje bedre om de kan sette opp etter ks dato om de ikke kan ta det nå veldig raskt?

Hvor tidlig kom hun da? Nå vet jo ikke jeg hvordan det er med ventelister på slike operasjoner da:/ men håper for deres skyld at det ikke krasjer med fødsel uansett. Kanskje bedre om de kan sette opp etter ks dato om de ikke kan ta det nå veldig raskt?
Frøkna kom 13 dager før termin, jeg har fått KS dato en uke før termin.
Er en 2-4 uker ventetid på en slik operasjon etter hva jeg har forstått.
Etter forrige KS hadde jeg fryktelig vondt en god stund, samtidig som jeg kommer til å ha nok med den lille om jeg ikke skal ta meg av en ny-operert 3-åring også.
På den andre siden, pappaen kan da være hjemme å hjelpe

Etter forrige KS hadde jeg fryktelig vondt en god stund, samtidig som jeg kommer til å ha nok med den lille om jeg ikke skal ta meg av en ny-operert 3-åring også.

Håper det ordner seg på best mulig måte ♡

Håper det ordner seg <3 lykke til!

Back
Topp