Felles skravle 2015

Var sambo som ordnet i går, fra sånn pakke bare. Men var sykt godt i går og ennå bedre i dag. Tror det faktisk aldri har smakt bedre med lasagne :p hoho

De pakkene er gode de da:D
Varmer du den dagen etter, eller spiser du den kald? Jeg syns det er så godt med kald lasagne :D

Men hva menes med å skille seg ut:p hehe
Svigerinna mi fikk vel beskjed om at de egentlig måtte søke uansett. Og de byttet fra rødt til hvitt.

De er nok strengere om det er snakk om rosa, svart e.l, men var vel dette jeg også lærte da jeg gikk på skolen (interiørarkitekt) All fasadeendring skal søkes om. Men det blir vel mer som en informasjon om at det blir gjort;)
Jeg sjekket i fjor når vi skiftet farge fra rødt til grått.. og da trengte vi ikke søke ;-) kan jo være ulikt fra kommune til kommune..

Da er det snart middagstider her. I dag blir det kylling og chips. Lille mannen ville ha kylling fra pappa høna :D driver å lager er bukkene bruse kasse til å ha med på jobben :)

Håper alle har en fin søndag :)

Jeg sjekket i fjor når vi skiftet farge fra rødt til grått.. og da trengte vi ikke søke ;-) kan jo være ulikt fra kommune til kommune..

Det kan være. Kan også være at de har endret reglene fordi det ble for dumt:p hehe
Er vel tre år siden de malte huset nå mener jeg

Da er det snart middagstider her. I dag blir det kylling og chips. Lille mannen ville ha kylling fra pappa høna :D driver å lager er bukkene bruse kasse til å ha med på jobben :)

Så deilig da :-) tror vi må ha kylling til uka vi også :-)

Pappa høna ja. Hehe:)

Nå tror jeg du fant ut hva jeg skulle ha til middag og. Har masse chips i fryseren:D

Back
Topp