Det har jeg lyst til og.. men ikke tenkt på å melde meg på enda..Klor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg lyst til og.. men ikke tenkt på å melde meg på enda..Klor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss det![]()
Det skal vi også ha i kveldLasagne rester fra i går, så slipper å lage noe![]()
Åh, så heldig du er som har en mann som baker..!Mannen bakte på morgenen
Har du ikke spist noe i dag?
Hva blir middag?![]()
Blir alltid sliten og trøtt av basseng.. er nok normalt.. men sikkert ekstra om du reagerer på klor!Slapper av litt jeg nå, 2 t på badeland var godt men jeg tåler ikke klor så da blir jeg så sliten etterpå.
Lasagne rester fra i går, så slipper å lage noe![]()
Ja blir nok ekstra når man reagerer på klor, det eri grunn noe dritt.Blir alltid sliten og trøtt av basseng.. er nok normalt.. men sikkert ekstra om du reagerer på klor!
Heisann.. nå er vi ferdig (!!) med det meste på søknaden og skal reise på sambos jobb og skrive ut lage nabovarsel-pakkerhj.laget pizza i ovnen til lunsj (tiner fra frysern) før vi drar.. håper å få begynt på runda til naboene idag..
Er nesten aldri i basseng jeg da siden jeg ikke tåler klor, fikk ikke bade da jeg var lita heller.Klor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss det![]()
Fikk tips om å gjøre det nå selv om det ikke starter før i sept. For er bare 2ganger i året og blir raskt fultDet har jeg lyst til og.. men ikke tenkt på å melde meg på enda..
Ja.. altså.. må få signatur av alle naboer og så vente 2 uker på evnt merknader.. så sende søknad og vente 3 uker før vi beg.. men begynner vel før innvendig om vi får tid og lystDa er dere snart igang med bygging da eller?
Hva har dere for noe godt på pizzaen da?
Skjønner.. få se hvordan det blir...Fikk tips om å gjøre det nå selv om det ikke starter før i sept. For er bare 2ganger i året og blir raskt fult
Bedre jaSå deilig da
Lasagne er snadder dagen etter og det. Nesten bedre![]()
Ja.. altså.. må få signatur av alle naboer og så vente 2 uker på evnt merknader.. så sende søknad og vente 3 uker før vi beg.. men begynner vel før innvendig om vi får tid og lyst
Pizza med kjøttdeig og sjampinjong og løk og paprika
Bedre jaelsker lasagne! Mmmm
Smakte fantastisk
Tror jeg nettopp tok verdensrekord i å spise en posjonhoho
Bare hvis det er en farge som skiller seg celdig ut i nabolaget eller hvis det står noe i reguleringsplanenBah, er så mye greier før man får gjøre noe![]()
Man skal vel egentlig søke om å bytte farge på huset og
Du kan godt sende litt pizza hit![]()
Søke om å bytte farge? Nå tuller du?Bah, er så mye greier før man får gjøre noe![]()
Man skal vel egentlig søke om å bytte farge på huset og
Du kan godt sende litt pizza hit![]()
Var sambo som ordnet i går, fra sånn pakke bare. Men var sykt godt i går og ennå bedre i dag. Tror det faktisk aldri har smakt bedre med lasagneNamnamnam![]()
Kanskje det skal bli det i kveld. Se hva vi orkerhaha
Bare hvis det er en farge som skiller seg celdig ut i nabolaget eller hvis det står noe i reguleringsplanen
Søke om å bytte farge? Nå tuller du?![]()
Som jeg skrev over så finnes det tilfeller.. står noe om at hvis det er til sjenanse for naboer eller skiller seg mye ut.. f.eks knall turkis eller lignende.. og så er det enkelte området (f.eks kysten på sørlandet med hvitt/rødt og noen hyttegrender med kun naturfarger) som kun har enkelte tillatte farger i reguleringsplanen..Søke om å bytte farge? Nå tuller du?![]()