Felles skravle 2015

Klor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss det:)
Det har jeg lyst til og.. men ikke tenkt på å melde meg på enda..

Slapper av litt jeg nå, 2 t på badeland var godt men jeg tåler ikke klor så da blir jeg så sliten etterpå.
Blir alltid sliten og trøtt av basseng.. er nok normalt.. men sikkert ekstra om du reagerer på klor!

Heisann.. nå er vi ferdig (!!) med det meste på søknaden og skal reise på sambos jobb og skrive ut lage nabovarsel-pakker :-) hj.laget pizza i ovnen til lunsj (tiner fra frysern) før vi drar.. håper å få begynt på runda til naboene idag..

Da er dere snart igang med bygging da eller? :D
Hva har dere for noe godt på pizzaen da?

Husk å ikke sitere for mange innlegg etter hverandre, da skal man multiqoute ellers blir det sett på som spam;)

Klor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss det:)
Er nesten aldri i basseng jeg da siden jeg ikke tåler klor, fikk ikke bade da jeg var lita heller.
Dritkjipt i grunn siden jeg elsker å bade.

Da er dere snart igang med bygging da eller? :D
Hva har dere for noe godt på pizzaen da?
Ja.. altså.. må få signatur av alle naboer og så vente 2 uker på evnt merknader.. så sende søknad og vente 3 uker før vi beg.. men begynner vel før innvendig om vi får tid og lyst

Pizza med kjøttdeig og sjampinjong og løk og paprika

Ja.. altså.. må få signatur av alle naboer og så vente 2 uker på evnt merknader.. så sende søknad og vente 3 uker før vi beg.. men begynner vel før innvendig om vi får tid og lyst

Pizza med kjøttdeig og sjampinjong og løk og paprika

Bah, er så mye greier før man får gjøre noe:p
Man skal vel egentlig søke om å bytte farge på huset og:rolleyes:

Du kan godt sende litt pizza hit:)

Bedre ja :D elsker lasagne! Mmmm
Smakte fantastisk :D
Tror jeg nettopp tok verdensrekord i å spise en posjon :p hoho

Namnamnam:D
Kanskje det skal bli det i kveld. Se hva vi orker:p haha

Bah, er så mye greier før man får gjøre noe:p
Man skal vel egentlig søke om å bytte farge på huset og:rolleyes:

Du kan godt sende litt pizza hit:)
Bare hvis det er en farge som skiller seg celdig ut i nabolaget eller hvis det står noe i reguleringsplanen

Bare hvis det er en farge som skiller seg celdig ut i nabolaget eller hvis det står noe i reguleringsplanen
Søke om å bytte farge? Nå tuller du?:o

Men hva menes med å skille seg ut:p hehe
Svigerinna mi fikk vel beskjed om at de egentlig måtte søke uansett. Og de byttet fra rødt til hvitt.

De er nok strengere om det er snakk om rosa, svart e.l, men var vel dette jeg også lærte da jeg gikk på skolen (interiørarkitekt) All fasadeendring skal søkes om. Men det blir vel mer som en informasjon om at det blir gjort;)

Søke om å bytte farge? Nå tuller du?:o
Som jeg skrev over så finnes det tilfeller.. står noe om at hvis det er til sjenanse for naboer eller skiller seg mye ut.. f.eks knall turkis eller lignende.. og så er det enkelte området (f.eks kysten på sørlandet med hvitt/rødt og noen hyttegrender med kun naturfarger) som kun har enkelte tillatte farger i reguleringsplanen..

Back
Topp