Felles skravle 2015

Hvor mye vann i beina er for mye og når bør jeg bli bekymret?
Tenker du på svangerskapsforgiftning? Hvos det kommer veldig mye "over natta" ville jeg kontaktet jordmor for å ta en urinprøve.. ellers er det vel normalt å hovne opp på slutten..

Har gått hjemme siden november. Men har vært så sliten at jeg ikke har kjedet meg,må begynner jeg å bli rastløs og veldig klar for å få denne ungen ut.

Kjeder meg selv om jeg er sliten jeg da:p hehe
Men skjønner du vil ha ut ungen snart nå ja♡

Huff! De hybelkaninene tror jeg har kost seg skikkelig inne på soverommet ja:o

Halloen :)
Ser dere allerede har skravlet mange sider siden i går kveld :p

Faktisk vært litt rolig her i dag da, men skravleglad er vi:)
Du styrer med da? :)

Fyyy flate jeg haater ørret. Lukten. Alt. Æsj. Laks er yummi. Ørret er æsj. I dag skal vi ha fisk. Sambo ørret og meg laks. Ush! Håper den lukter mindre når den ikke leger er rå :p

Jeg har nettopp pakket ned litt ting i i pappesken og nå ligger lillemor å sover på meg :)

Du da?

Hva skal i pappeske da?
Gleder meg til å ha en liten pp meg jeg og♡

Har vasket og ryddet soverommet (ting er flyttet ut i stua:p), gått tur med vofsen, og om en time må jeg dra å instruere en gjeng med småtroll i taekwondo. Energien er på bånn så skulle helst blitt hjemme, men vi skal heldigvis ha trenermøte i kveld:)

Fyyy flate jeg haater ørret. Lukten. Alt. Æsj. Laks er yummi. Ørret er æsj. I dag skal vi ha fisk. Sambo ørret og meg laks. Ush! Håper den lukter mindre når den ikke leger er rå :p
Rosa fisk er jo ikke godt:p hehe

Venter på at mannen skal gi beskjed om når han kommer hjem, så jeg kan begynne på middag. Han er vanligvis hjemme 15:45

Hva skal i pappeske da?
Gleder meg til å ha en liten pp meg jeg og♡

Har vasket og ryddet soverommet (ting er flyttet ut i stua:p), gått tur med vofsen, og om en time må jeg dra å instruere en gjeng med småtroll i taekwondo. Energien er på bånn så skulle helst blitt hjemme, men vi skal heldigvis ha trenermøte i kveld:)
Jeg skal selge leiligheten, så må pakke vekk til fotografering :) har pakket ned filmer og div babyalbum osv.

Hun er ikke så liten da, snart 3 år :p

Fått gjort litt du og da :) taekwondo? Så gøy, unntatt nå når du ikke har så mye energi da ;)

Jeg skal selge leiligheten, så må pakke vekk til fotografering :) har pakket ned filmer og div babyalbum osv.

Hun er ikke så liten da, snart 3 år :p

Fått gjort litt du og da :) taekwondo? Så gøy, unntatt nå når du ikke har så mye energi da ;)

Aha:) har du funnet noe nytt da?

3 år ja. Må benytte sjansen før hun blir for stor da;)

Det er veldig gøy, men kjenner det blir for mye å være instruktør nå. Og ser ikke for meg at det blir mye bedre siden jeg har begynt å merke bekkenet og...

Back
Topp