Tenker du på svangerskapsforgiftning? Hvos det kommer veldig mye "over natta" ville jeg kontaktet jordmor for å ta en urinprøve.. ellers er det vel normalt å hovne opp på slutten..Hvor mye vann i beina er for mye og når bør jeg bli bekymret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du på svangerskapsforgiftning? Hvos det kommer veldig mye "over natta" ville jeg kontaktet jordmor for å ta en urinprøve.. ellers er det vel normalt å hovne opp på slutten..Hvor mye vann i beina er for mye og når bør jeg bli bekymret?
I know! Hater det.. må ha hjelpHarmen er en kamp å få på
![]()
Har gått hjemme siden november. Men har vært så sliten at jeg ikke har kjedet meg,må begynner jeg å bli rastløs og veldig klar for å få denne ungen ut.Kjenner til det
Hvor lenge har du gått hjemme nå da?
Har gått hjemme siden november. Men har vært så sliten at jeg ikke har kjedet meg,må begynner jeg å bli rastløs og veldig klar for å få denne ungen ut.
Halloen
Ser dere allerede har skravlet mange sider siden i går kveld![]()
Jeg har nettopp pakket ned litt ting i i pappesken og nå ligger lillemor å sover på megFaktisk vært litt rolig her i dag da, men skravleglad er vi
Du styrer med da?![]()
Tror ingen har sett noen spise 4kokkosboller så fortHadde ikke jeg klart heller. Men jeg hadde sikkert tatt med meg mer enn en pakke
Hehe. I går måtte jeg ha hjelp til å få på skoeneI know! Hater det.. må ha hjelp![]()
Jeg har nettopp pakket ned litt ting i i pappesken og nå ligger lillemor å sover på meg![]()
Du da?
Rosa fisk er jo ikke godtFyyy flate jeg haater ørret. Lukten. Alt. Æsj. Laks er yummi. Ørret er æsj. I dag skal vi ha fisk. Sambo ørret og meg laks. Ush! Håper den lukter mindre når den ikke leger er rå![]()
Laks er godt!Rosa fisk er jo ikke godthehe
Laks er namLaks er godt!![]()
Jeg er veldig uenig med deg, men den diskusjonen har vi vel hatt førLaks er godt!![]()
Jeg skal selge leiligheten, så må pakke vekk til fotograferingHva skal i pappeske da?
Gleder meg til å ha en liten pp meg jeg og♡
Har vasket og ryddet soverommet (ting er flyttet ut i stua), gått tur med vofsen, og om en time må jeg dra å instruere en gjeng med småtroll i taekwondo. Energien er på bånn så skulle helst blitt hjemme, men vi skal heldigvis ha trenermøte i kveld
![]()
Det har viJeg er veldig uenig med deg, men den diskusjonen har vi vel hatt førhehe
Jeg skal selge leiligheten, så må pakke vekk til fotograferinghar pakket ned filmer og div babyalbum osv.
Hun er ikke så liten da, snart 3 år
Fått gjort litt du og dataekwondo? Så gøy, unntatt nå når du ikke har så mye energi da
![]()