stemmer jaMøbeltapetserer
Masse håndtering av møbler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
stemmer jaMøbeltapetserer
Masse håndtering av møbler![]()
ja det var det da...Det er det nok. Men kjekt å ha en jobb som jeg gleder meg til så og si hver dag.
det er mere sånn, jeg skal på mc donalds !!!!! skal du være med ?Haha, bestiller hun mat fra deg og?![]()
Det er det nok. Men kjekt å ha en jobb som jeg gleder meg til så og si hver dag.
Det høres kjent ut. Styrere kan være en håndfull noen ganger.Det er sant
Gjorde det jeg og, helt til sjefen ble grinetehaha
Huff ja. Og det hjelper ikke når man er enestr ansatt hellerDet høres kjent ut. Styrere kan være en håndfull noen ganger.
Eneste ansatte???Huff ja. Og det hjelper ikke når man er enestr ansatt heller![]()
Så bra!Her kom det altså mer i går etter at jeg tok det, i natt og i morges. Men det var tørr, kald snø, så myyyyyye lettere enn i går.
Skulle gjerne hatt et garderobeskap også.. menmen ;-)Så stor og fin gang dere har da
Her er det såvidt plass til å ta på seg skoa![]()
Eneste ansatte???
Skulle gjerne hatt et garderobeskap også.. menmen ;-)
Det tror jeg på.Jepp. Var en til der da jeg startet, men hun sluttet. Og sjefen gidder ikke ansette fler. Slitsomt!!!![]()
HihihiJa, var det og ja. Kanskje skaffe noen dører til garderoben her som snart er et år gammel....haha
Hadde ikke råd til det da jeg bygde garderobenHihihier ofye sånt som blir utsatt i om man ikke gjør det med en gang
![]()
Så bra!
Det tror jeg på.
Jeg får skravler litt fra meg denne mnd. Blir sikkert ikke mye tid nesteGodt jobba![]()