Mallejenta
Glad i forumet
Ja må tenke på formen oxoJa kjekt når jeg gidderfår se hvor mye jeg har energi til i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må tenke på formen oxoJa kjekt når jeg gidderfår se hvor mye jeg har energi til i dag
så deiligHar 3 timer igjen på jobb jeg dalurer på om sambo lager noe mat i dag egentlig
Ja men må få litt gjort også. Skal jobbe resten av uka. Starter med seinvakt i morgenJa må tenke på formen oxo![]()
Send en melding og få ham til å fikse detHar 3 timer igjen på jobb jeg dalurer på om sambo lager noe mat i dag egentlig
Såpass ja.. Sitter alene på pauserommet med troika og cola jeg![]()
Jeg jobber i barnehage jaså deiligvar det du som jobba i barnehage ? her håper jeg aldri at mannen lager mat, for han har bestemt at det er min oppgave siden jeg er kokk
![]()
var det du som kommenterte at jeg var så mye på mc donalds ?Er det lunsjen i dag?![]()
Flink du er.. nå har jeg ryddet og støvsugd for det meste.. må bare ta teppene og det er så vondt.. drikkepause først..!
høres gøy ut ^^ kanskje jeg skal vurdere å etter utdanne megJeg jobber i barnehage ja![]()
I morra har jeg halv 5 hvis jeg ikke husker helt feil.Ja men må få litt gjort også. Skal jobbe resten av uka. Starter med seinvakt i morgen
Nei nei det var ikke megvar det du som kommenterte at jeg var så mye på mc donalds ?![]()
Spiste 4 brødskiver med barnaEr det lunsjen i dag?![]()
Mhm.. det er kjekt.. har skoskap vi..Flink du og
Drikkepause er viktig! Skulle hatt en skohylle jeg...hehe
var det du som kommenterte at jeg var så mye på mc donalds ?![]()
Elsker å jobbe i barnehage, tok førskolelærer og angrer ikkehøres gøy ut ^^ kanskje jeg skal vurdere å etter utdanne meg![]()
ja det vil jeg troElsker å jobbe i barnehage, tok førskolelærer og angrer ikke![]()
nei har faktisk ikke vært der så mye som jeg pleide, 1 gang i januar trur jeg, og 1 gang denne månedHar sikkert kommentert det sammen med andrehehe
Vært der igjen?![]()
Alt fra 06.45 til 17.00.ja det vil jeg tromye bedre arbeidstider enn meg tenker jeg
![]()
Denne måneden har jo så vidt startetnei har faktisk ikke vært der så mye som jeg pleide, 1 gang i januar trur jeg, og 1 gang denne måned![]()
ca samme som meg, jeg har drømme tider til å jobbe som kokk, bortsett fra helgene daAlt fra 06.45 til 17.00.