Tror det er ganske rolig akkurat nåSånn da har jeg endelig pause.. Hva skjer her da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er ganske rolig akkurat nåSånn da har jeg endelig pause.. Hva skjer her da?
Såpass jaTror det er ganske rolig akkurat nå
Pulsen stiger i været så fort jeg gjør noe. Kjenner det dunker i halsen nåKjekt å få ryddet litt. Skal rydde her også men må få montert skapet ferdig først
Skjer veeeldig lite. Mange prøver å gjøre noe husarbeidSånn da har jeg endelig pause.. Hva skjer her da?
Såpass ja.. Sitter alene på pauserommet med troika og cola jegSkjer veeeldig lite. Mange prøver å gjøre noe husarbeid![]()
Kanskje jeg får montert ferdig skapet før det braker løst igjenSåpass jasynd jeg er skikkelig dårlig gjort
![]()
Kanskje det jaKanskje jeg får montert ferdig skapet før det braker løst igjen![]()
Ja veldig greit. Lite energi her ogsåPulsen stiger i været så fort jeg gjør noe. Kjenner det dunker i halsen nåhaha
blir rydding i rykk og napp, så greit å starte i god tid før lille pinvin kommer![]()
Vi får se. Kanskje det er 176 innlegg igjen når jeg er ferdigKanskje det ja![]()
Flink du er.. nå har jeg ryddet og støvsugd for det meste.. må bare ta teppene og det er så vondt.. drikkepause først..!Gjør noe jeg.litt fra og tilhaha
Har tømt kottetweee
Prøver å gjøre litt husarbeidSånn da har jeg endelig pause.. Hva skjer her da?
Hva slags skap?God dag damer. Hva gjør dere i dag. Her skal jeg lete frem skapet jeg skal montere... lite lyst men må
Hørtes godt ut! ;-)Såpass ja.. Sitter alene på pauserommet med troika og cola jeg![]()
Godt å få gjort noe i hjemmet oxo daVi får se. Kanskje det er 176 innlegg igjen når jeg er ferdig![]()
Har en topp til ett klesskap jeg ikke har giddet og montere tidligere. Får takstmann iløpet av denne uka eller neste så greit å ha ting på plassHva slags skap?![]()
Ja kjekt når jeg gidderGodt å få gjort noe i hjemmet oxo dakjenner hofta vil være hjemme i dag
Ja, det skjønner jegHar en topp til ett klesskap jeg ikke har giddet og montere tidligere. Får takstmann iløpet av denne uka eller neste så greit å ha ting på plass![]()
Har 3 timer igjen på jobb jeg daherregud som tia flyr :O er jo snart middags tid !!
dere er så flinke !!Motivasjonen på bånn, men får vel gjøre litt til. Skal tømme kottet og![]()