Peppercat
Gift med forumet
Vi får spørre om de kan lage et underforum som heter detføler at jeg bare passer inn her jeg.. Skulle kanskje hett: vi som trenger leger med hvite frakker og nøkler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får spørre om de kan lage et underforum som heter detføler at jeg bare passer inn her jeg.. Skulle kanskje hett: vi som trenger leger med hvite frakker og nøkler![]()
På mars er nok fb synderen. Utrolig kjedelig når alle ble borte
JaSånn det skal være det!
Hvis vi foreslår det for Tamara tror jeg hun kommer til å få seg en god latterVi får spørre om de kan lage et underforum som heter det
Det fine er jo at vi er en liten men god gjeng, men skulle hatt litt mer livDet er derfor BV har regelen om at man ikke skal "reklamere" for andre forum grupper rundt om..
hahaha! jaja...Jaog jeg som skulle sove da.. Ligger i senga med samboeren og ungen på hver sin side av meg.. Begge småsnorker... Haha.. Men må spille ferdig candy crush i hvertfall
![]()
Jeg og Mirell passer inn der, så kan vi ta med hver vår sambo og den derre airflossernVi får spørre om de kan lage et underforum som heter det
ja ser den. Er ikke lett å rive opp i stemninga bestandigDet fine er jo at vi er en liten men god gjeng, men skulle hatt litt mer liv
Ja, det er det.. spes nå når jeg blir 100% sykemeldtkjekt å ha denne tråden da![]()
ja den airflossen lurer jeg på om jeg må få gjemt unna i morgen altså!Jeg og Mirell passer inn der, så kan vi ta med hver vår sambo og den derre airflossern![]()
Synes du skal lage en video av han og dele med osshahaha! jaja...
Jeg sitter i det minste å ser på at mannen pusser tennene for sikkert 10 gang i kveld.
fasinert over den ja.. Visste ikke at det fantes en gangja den airflossen lurer jeg på om jeg må få gjemt unna i morgen altså!
and dont i know itJa, det er det.. spes nå når jeg blir 100% sykemeldt
det er det jeg syns oxoSynes du skal lage en video av han og dele med oss
NÅ ER HAN POKKER MEG I GANG IGJEN!!!!!!!!!!!fasinert over den ja.. Visste ikke at det fantes en gang![]()

Hahahahaha! jaja...
Jeg sitter i det minste å ser på at mannen pusser tennene for sikkert 10 gang i kveld.
Jepp.. greit å ha et sted å tømme seg litt!and dont i know it![]()
Ble 100% sykemeldt i første svangerskap 3 mnd før termin...
Hadde blitt kokko hvis jeg ikke hadde hatt BV!
NÅ ER HAN POKKER MEG I GANG IGJEN!!!!!!!!!!!![]()

Nå har jeg lyst på en sånn for den må jo være ekstremt gøyHan kommer til å bli en airflosser han der trur jegNÅ ER HAN POKKER MEG I GANG IGJEN!!!!!!!!!!!![]()