den lille luringen..Det var din søster![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den lille luringen..Det var din søster![]()
Tok kanskje litt av på søndagDet har jeg merket. Var jo over 400 før jeg fikk begynt.
hadde en lang dag i sofaen på søndagDet har jeg merket. Var jo over 400 før jeg fikk begynt.
Stille på april åHører til på mars, men der er det ekstremt stille
Bra det!! Er koselig med folk.. Da blir det ikke kjedelig herJepp, samme som meghun ville vel ha flere her inne
![]()
Men nå forstår jeg jo hvordan folk får så utrolig mange innlegg.Tok kanskje litt av på søndag![]()
Så denne etter å hs postet forrige... Fasken å fort dere skravlerhvis jeg forstod ALN89 rett var det Hope91 som "avslørte" oss til henne![]()
Nei her er det jo full fart. Endelig et sted med litt action.Bra det!! Er koselig med folk.. Da blir det ikke kjedelig her![]()
Hører syrran sier det..Stille på april å
Her kommer innleggene til å skyte i været.. Jeg ser bare på mine innlegg om dagenSå denne etter å hs postet forrige... Fasken å fort dere skravler
Spent på neste oppdatering nå altsåble dyttet nedover tidligere i dag, men har fått skravlet litt nå da
![]()
Det sa jeg og i sta!Men nå forstår jeg jo hvordan folk får så utrolig mange innlegg.
Du har kommet deg i dag jaSå denne etter å hs postet forrige... Fasken å fort dere skravler
Spent på neste oppdatering nå altsåble dyttet nedover tidligere i dag, men har fått skravlet litt nå da
![]()
På mars er nok fb synderen. Utrolig kjedelig når alle ble borteHører syrran sier det..
Er rolig på juni også.. Men så tar det seg opp litt...
Det er klart. Her inne er det jo et heeeeeelt annet tempo i skravlinga![]()
føler at jeg bare passer inn her jeg.. Skulle kanskje hett: vi som trenger leger med hvite frakker og nøklerHører syrran sier det..
Nå er det jo rooooolig her inne... skulle hvert her i stadNei her er det jo full fart. Endelig et sted med litt action.
Jeg tar en titt på øverste og ser på antall og så leter jeg etter meg selvHer kommer innleggene til å skyte i været.. Jeg ser bare på mine innlegg om dagen![]()
Jepp.. sitter nesten bare her jeg.. svarer litt på tråder, men lite på skravletråden.. tar så lang tid før man får svarHører syrran sier det..
ja det hadde hvert ett passende navn!føler at jeg bare passer inn her jeg.. Skulle kanskje hett: vi som trenger leger med hvite frakker og nøkler![]()
Helt klartDu har kommet deg i dag ja![]()
kjekt å ha denne tråden daJepp.. sitter nesten bare her jeg.. svarer litt på tråder, men lite på skravletråden.. tar så lang tid før man får svar![]()
Sånn det skal være det!Helt klart![]()