Mallejenta
Glad i forumet
jeg å vil det...hehe jeg mista matlysta da jeg ble gravid..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg å vil det...hehe jeg mista matlysta da jeg ble gravid..
![]()
miste matlysten?? hehehe det er ikke like morro bestandig..jeg å vil det...![]()
gjemmer oss?? vi gjemmer oss ikke.. de fleste har faktisk gått å lagt seg.Så det er her alle som faktisk skravler gjemmer seg![]()
Nærmer seg trur jegDa var det runde nummer ?? med airflossen...
NÅR skal dette ende...
Når sitter han å prøver å lage "musikk" med den inni munnen.......
Kan jeg ringe de med hvite frakker NÅ!?
Da hadde jeg kanskje ikke spist så mye damiste matlysten?? hehehe det er ikke like morro bestandig..![]()
Du skal da på jobb?Jeg og Mirell er alltid her![]()
Jeg fant dere i allefall ikke før i dag. Har synes forumet har vært alt for stillegjemmer oss?? vi gjemmer oss ikke.. de fleste har faktisk gått å lagt seg.Vi er alltid her
![]()
Hehe.. joda.. mye livSå det er her alle som faktisk skravler gjemmer seg![]()
Nærmer seg trur jeg![]()
Kan skrive litt til..Du skal da på jobb?
hehehe du er nr 2 som fant oss i dagJeg fant dere i allefall ikke før i dag. Har synes forumet har vært alt for stille
Større seng hjelper ikke... Ender med at samboeren ligger på kanten uansetttakk du! Vi kjøpte større seng vi...
Mannen sa: "Da får DU litt bedre plass i senga"
Resultatet.. HAN tar enda MER plass i senga.. Å når Vesla kommer krypende inn. Da legger hun seg på TVERS i mellom oss...
Mange som "oppdager" oss idsgJeg fant dere i allefall ikke før i dag. Har synes forumet har vært alt for stille
Merker det. Prøvde å lese meg opp, men sidene tok aldri sluttHehe.. joda.. mye liv
Det er bra, men er du sikker på at du holder ut til torsdag da? eller så får du sende han i barnehagen hos megGodt svigermor kommer på torsdag... hun vet hva jeg skal gjøre![]()
jeg skal på jobb kl 16:00 i morgenDu skal da på jobb?
Haha! Er det mulig??Da var det runde nummer ?? med airflossen...
NÅR skal dette ende...
Når sitter han å prøver å lage "musikk" med den inni munnen.......
Kan jeg ringe de med hvite frakker NÅ!?
Men jeg snakket om imorra ;-) Jeg skal snart soveKan skrive litt til..