Godt vi fikk deg inn her...Bare hyggelig...
I hvertfall frem til du er blitt så miljøskada av oss at du blir lik oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi fikk deg inn her...Bare hyggelig...
Fri er jo å sitte her joSant nok, ingen av dere som har skjnt hva fri betyr..
Helt til vannet går og vi synker???ooooohhh!!!! Sveler!! det er greit,.. da kan jeg ligge der en stund![]()
er miljøskada jeg, ble det da jeg så trådtittelenGodt vi fikk deg inn her...
I hvertfall frem til du er blitt så miljøskada av oss at du blir lik oss![]()
Samboeren bestilte hjem karcher vindusvasker for noen dager siden, for et eller to år siden kjøpte han en karcher dampvasker.. Vi bor i en bitteliten leilighet og har da ikke bruk for noe av det!! Ikke vasker han med det selv heller...hahahaha blir koselig for de det da!![]()
Skulle ikke du ha fri fra bv?![]()
hu der fri fra BV.. det er vel like sannsynlig som at jeg tar fri![]()
da kan jo svogern din bare plukke oss opp... kan han ikke det daHelt til vannet går og vi synker???![]()
Typisk mannfolk!Samboeren bestilte hjem karcher vindusvasker for noen dager siden, for et eller to år siden kjøpte han en karcher dampvasker.. Vi bor i en bitteliten leilighet og har da ikke bruk for noe av det!! Ikke vasker han med det selv heller...![]()
Ja, greit å fortelle de andre snart hvorfor jeg ikke orker og vel. Er bare hovedunsrruktøren som vet at jeg er gravidEr nok her hele kvelden i morra oxoKan være greit med litt hjelp ja
![]()
hahhahaha.. det er sånn det er blitt ja.. huff.. går på helsa løs detta!er miljøskada jeg, ble det da jeg så trådtittelen![]()
God nattNei, nå går jeg. God natt folkens![]()
såpass jaJa, greit å fortelle de andre snart hvorfor jeg ikke orker og vel. Er bare hovedunsrruktøren som vet at jeg er gravid![]()
Sånn det er, stakars de neste som kommer inn i denne gruppen.. blitt verre etter jeg kom innhahhahaha.. det er sånn det er blitt ja.. huff.. går på helsa løs detta!
da kan jo svogern din bare plukke oss opp... kan han ikke det da![]()
blitt født barn før på den båten![]()
ja huff.. tenke seg til... de kommer vel til å rømme med en gangSånn det er, stakars de neste som kommer inn i denne gruppen.. blitt verre etter jeg kom inn![]()
Får informere ham da, så han har noe løfteutstyt klart![]()
natta vakre!Nå er det Fringe før senga, så nå legger jeg dere fra meg litt...
Sov godt alle skjønne damer![]()
Sov godt og god nattNå er det Fringe før senga, så nå legger jeg dere fra meg litt...
Sov godt alle skjønne damer![]()