Skal du ha 1500 innlegg på en uke?
Nei, i løpet av februar heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har sjeg snart nådd det, godt å ligg elitt foran siden jeg skal mye fremover.Målet for 7. februar er 375
Ikke enda...Kaster du opp du og?
Lykke til med frokosten
Kaster du også opp?Da har vi stått opp. Mannen er på jobb, og kjenner seg slett ikke helt sikker på at dette går bra.
Vi her hjemme er spent på hvordan det går med frokosten, både for mor og datter.
22. plass, 122 innlegg.Tror jeg er inni der ett sted også![]()
Sove, ja...Så stille det var her inne nå, er det mange som sover ennå tro.
Blir vel mange sider å lese når jeg kommer frajobb tenker jeg .
Ja , ikke sant. Jeg syne i grunn det jeg også men er visst ikke så god på det..Sove, ja...
Det høres nesten ut som en god ide
Målet for 7. februar er 375
Ikke enda...
Var oppe kl 6, kjørt frøkna og mannen til toget, og gutten på skolen.Ja , ikke sant. Jeg syne i grunn det jeg også men er visst ikke så god på det..
Nei, du hadde nok klart det tenker jeg , uten problemOm jeg forsetter slik som jeg ha startet så er det ikke umulig det skjer, men har det ikke som en plan nei![]()
Jeg skal snart på jobb jeg, så rekker ikke å sove. Etter det går det slag i slag helt frem til leggetid i kveld..Var oppe kl 6, kjørt frøkna og mannen til toget, og gutten på skolen.
Neste jeg skal er legen, men har ikke time før kl 12:40 så kan ta meg litt søvn nå dersom jeg ønsker det
Det har jeg en liten misstanke på at det kommer til å gjøre her også etter legenJeg skal snart på jobb jeg, så rekker ikke å sove. Etter det går det slag i slag helt frem til leggetid i kveld..
Nei, du hadde nok klart det tenker jeg , uten problem
Det er det sikkert, men er vel ingen som går inn for det tenker jegFår se hva som skjer. Er nok mange som hadde klart det om de går inn for det![]()
Har du mye på planen?Det har jeg en liten misstanke på at det kommer til å gjøre her også etter legen
Det er det sikkert, men er vel ingen som går inn for det tenker jeg