Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis er var jeg slik som degDet husker jeg.
Jeg fortalte deg dengang at jeg også er en del plaget med migrene med ut fra de erfaringene jeg har, så blir jeg alltid mye bedre når jeg er gravid
De sovnaForsvant alle nå plutselig? ble jp helt stille her
Har de vært oppe i hele natt og skravlet?De sovnahahaha
Heldigvis er var jeg slik som deg
Men kan vel ikke ta mens man ammer heller tenker jeg?
Du også da eller? Ble jo så stille du ogsåDe sovnahahaha
prøver å være litt produktiv.. Men motivasjonen er ikke eksisterendeDu også da eller? Ble jo så stille du også
Det vet jeg ikke.Heldigvis er var jeg slik som deg
Men kan vel ikke ta mens man ammer heller tenker jeg?
Tydeligvis... vet ikke når siste innlegget mitt var i natt.. Men det ble sent..Har de vært oppe i hele natt og skravlet?![]()
Så bra at de så fine ut. Nå får du nyte en god lunsj!Hei alle! Tilbake fra legen.. de foreløpige testene så fine ut. Ellers er jeg 100% sykemeldt fra mandag av etter jordmors og leges anbefaling, frem til permisjon.. så da er det bare å roe ned.. skrubbsulten nå og venter på omelett med pepperoni, paprika og løk! Måtte spise ei skive med syltetøy mens jeg venta.. var svimmel og bleik og holdt på å gå i gulvet..!
Hadde ikke fungert jeg uten medisinenDet vet jeg ikke.
Har aldri blitt ordentlig utredet og får ikke den medisinen.
Har liksom ikke hatt tid.
Bra de passer på degHei alle! Tilbake fra legen.. de foreløpige testene så fine ut. Ellers er jeg 100% sykemeldt fra mandag av etter jordmors og leges anbefaling, frem til permisjon.. så da er det bare å roe ned.. skrubbsulten nå og venter på omelett med pepperoni, paprika og løk! Måtte spise ei skive med syltetøy mens jeg venta.. var svimmel og bleik og holdt på å gå i gulvet..!
Joda.. må vel bare innrømme at det er til mitt eget beste!Bra de passer på deg![]()
Godt at prøvene så fine ut, kos deg med lunsjHei alle! Tilbake fra legen.. de foreløpige testene så fine ut. Ellers er jeg 100% sykemeldt fra mandag av etter jordmors og leges anbefaling, frem til permisjon.. så da er det bare å roe ned.. skrubbsulten nå og venter på omelett med pepperoni, paprika og løk! Måtte spise ei skive med syltetøy mens jeg venta.. var svimmel og bleik og holdt på å gå i gulvet..!
Så braSånn da er det pause her sånn ja jeg skravle oxo![]()
Supert! Hva er kravene?Jippi, vugge i februar også![]()
Ja nesten så jeg har savna å skravle vettuSå bra![]()