Felles skravle 2015

Å for en natt jeg har hatt.
Bare lå og vred på meg fordi jeg hadde vondt.
Sist jeg så på klokken få jeg faktisk endelig sovnet av utmattelse vist den 04:36.

Klokken 06:00 ringte vekkeklokken og fortalte meg at jeg skulle på jobb.
Og hvordan er det meningen jeg liksom skulle klare det?

Sjefen har sagt at dersom jeg har behov for det kan jeg ta hjemmekontor.

Stilte om vekkeklokken til 10 og sov videre.
Nå skal jeg bare spise litt og så sitte her på kjøkkenet og jobbe noen timer.
Blir en kort dag i dag, men blir det for få timer, tar jeg det bare igjen ved å jobbe litt på torsdag når jeg egentlig har fri.
Uff dårlig dag du og?:( :( heldig du som kan ha hjemmekontor!

Å for en natt jeg har hatt.
Bare lå og vred på meg fordi jeg hadde vondt.
Sist jeg så på klokken få jeg faktisk endelig sovnet av utmattelse vist den 04:36.

Klokken 06:00 ringte vekkeklokken og fortalte meg at jeg skulle på jobb.
Og hvordan er det meningen jeg liksom skulle klare det?

Sjefen har sagt at dersom jeg har behov for det kan jeg ta hjemmekontor.

Stilte om vekkeklokken til 10 og sov videre.
Nå skal jeg bare spise litt og så sitte her på kjøkkenet og jobbe noen timer.
Blir en kort dag i dag, men blir det for få timer, tar jeg det bare igjen ved å jobbe litt på torsdag når jeg egentlig har fri.
Du er heldig som kan ta hjemmekontor på sånne dager da:)

Var så bekymret for at jeg skulle bli værre. Og synes det var krise å måtte slutte på de forebyggende medisinene jeg tidligere tok hver morgen. Men det gikk heldigvis mye bedre enn forventet.
Så bra :) jeg var bekymret for jeg tar medisiner for ADHD, og lurte på hvordan det skulle gå, men det gikk fint :)

Var så bekymret for at jeg skulle bli værre. Og synes det var krise å måtte slutte på de forebyggende medisinene jeg tidligere tok hver morgen. Men det gikk heldigvis mye bedre enn forventet.
Det husker jeg.
Jeg fortalte deg dengang at jeg også er en del plaget med migrene med ut fra de erfaringene jeg har, så blir jeg alltid mye bedre når jeg er gravid

Back
Topp