Felles skravle 2015

Sniker fra under dyna.. ble litt tegning på huset, så får vi kanskje søkt om fasadeendring snart :)
snik i vei du :D Tenkte jeg skulle prøve å snike meg under dyna snart jeg da :P
Men telefonen er jo med så det blir vel ikke helt stille fra meg.

Selv om jeg har jo skravlet nok for ei UKE fremover :P

Jepp.. Men de må slåss med meg for å få den!!!!!!!!!

Haha ja jeg gir ikke fra meg min frivillig heller! Da må de nesten vente til sommeren så trenger jeg en klokke, et kamera og en hustelefon for å kunne ringe føden :P men på sommeren når jeg er på tur bruker jeg ikke mobilen annet enn til å ta bilder eller gå i nettbanken stortsett hehe

snik i vei du :D Tenkte jeg skulle prøve å snike meg under dyna snart jeg da :P
Men telefonen er jo med så det blir vel ikke helt stille fra meg.

Selv om jeg har jo skravlet nok for ei UKE fremover :P
Det har dere! 30 sider fra jeg sa takk for meg!

Haha ja jeg gir ikke fra meg min frivillig heller! Da må de nesten vente til sommeren så trenger jeg en klokke, et kamera og en hustelefon for å kunne ringe føden :P men på sommeren når jeg er på tur bruker jeg ikke mobilen annet enn til å ta bilder eller gå i nettbanken stortsett hehe
Merkelig hvor avhengeige vi er blitt av dem :-P

Jeg har jo ikke noe liv og sosialt liv eksisterer jo ikke for min del. Så ikke rart jeg er avhengig av å ha noe å trykke på for å få tiden til å gå hehe :P

Ja det er her eller på jobb liksom hehe :P
Hehe. Jeg går bare i halv koma på jobb om dagen. :-) vanskelig å titte på babyklær hele arbeidstiden når prinsen ligger i magen å konstant minner meg på at vi bare har jenteklær på lager etter Vesla :-P

Hehe. Jeg går bare i halv koma på jobb om dagen. :-) vanskelig å titte på babyklær hele arbeidstiden når prinsen ligger i magen å konstant minner meg på at vi bare har jenteklær på lager etter Vesla :-P

Jeg er ikke veldig sosial på jobb for tiden og holder meg mest for meg selv men må liksom prate med de :P

Det skjønner jeg godt, jeg gleder meg til jeg får vite om det er jente eller gutt så jeg finner ut om jeg skal bruke klærne etter frøkna (vet ikke hvor mye jeg har igjen av det da :P) eller om det blir klærne etter nevøene mine.. har du handlet noe guttetøy ennå eller?

Jeg er ikke veldig sosial på jobb for tiden og holder meg mest for meg selv men må liksom prate med de :P

Det skjønner jeg godt, jeg gleder meg til jeg får vite om det er jente eller gutt så jeg finner ut om jeg skal bruke klærne etter frøkna (vet ikke hvor mye jeg har igjen av det da :P) eller om det blir klærne etter nevøene mine.. har du handlet noe guttetøy ennå eller?
Har ikke handlet så mye. Men det ligger en del klart på jobben som jeg ska ha :-P

Ja da har du god tid på å handle :) har du begynt å kjøpe inn noe annet da?
Nei ikke ennå. Har fortsatt alt etter Vesla. Men mø handle inn litt sengetøy osv ;-) men skal vel få handlet litt snart :D gleder meg til å fylle stellekommoden med guttetøy.
Også skal jeg sy nytt trekk til vognposen.

Nei ikke ennå. Har fortsatt alt etter Vesla. Men mø handle inn litt sengetøy osv ;-) men skal vel få handlet litt snart :D gleder meg til å fylle stellekommoden med guttetøy.
Også skal jeg sy nytt trekk til vognposen.

Kan jeg spørre hvor gammel vesla er? Det er veldig greit å kunne bruke det man har :) mi er så stor at jeg har kvitta meg med alt, jeg skulle ikke ha flere jeg nemlig :P

Kan jeg spørre hvor gammel vesla er? Det er veldig greit å kunne bruke det man har :) mi er så stor at jeg har kvitta meg med alt, jeg skulle ikke ha flere jeg nemlig :P
Hun er 4. :-) har holdt på tingene hennes fordi jeg viste at vi skulle ha en til. Å det har egentlig ikke hvert født noen jenter i nærmeste krets siden hun ble født. Bare en gutt som klm uka før 2 årsdagen til vesla :-)

Back
Topp