disse telefonene altså!!! eier ikke medlidenhethahahaha
Nei de gjør ikke det, og det burde de fokusere på når de lager nye modeller syntes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
disse telefonene altså!!! eier ikke medlidenhethahahaha
Nei de gjør ikke det, og det burde de fokusere på når de lager nye modeller syntes jeg![]()
Altså, jeg holdt på å skrive en skikkelig fæl en her for litt siden! Skulle kommentere noe til en annen bekymret gravid om hvordan ting kom til å bli når barnet er født, men mobilen min endret ordet "født" til "dødt". (!) Veeldig glad for at jeg leste gjennom kommentaren før jeg trykket reply!Spesielt om det er i noen tråder som er litt triste eller veldig alvorlige da kommer som regel mine haha![]()
ja vi får legge inn ett forslag til produsenteneNei de gjør ikke det, og det burde de fokusere på når de lager nye modeller syntes jeg![]()
God natt! Her blir det hintet om at jeg bør gå på badet, så får vel høre på mannen. Sov godt alle sammen!God nattsnakkes i morgen alle sammen
![]()
Når skulle du til legen?Satser på det![]()
Altså, jeg holdt på å skrive en skikkelig fæl en her for litt siden! Skulle kommentere noe til en annen bekymret gravid om hvordan ting kom til å bli når barnet er født, men mobilen min endret ordet "født" til "dødt". (!) Veeldig glad for at jeg leste gjennom kommentaren før jeg trykket reply!
god natt.God nattsnakkes i morgen alle sammen
![]()
Tirsdag, så kan snart begynne å telle timerNår skulle du til legen?
ja vi får legge inn ett forslag til produsentene![]()
Krysser fingrene for degTirsdag, så kan snart begynne å telle timer![]()
Tro de ville like detJa det burde vi virkelig gjøre hehe
Krysser fingrene for det!Håper det er en liten spire som sa i fra![]()
Tro de ville like dethahaha
Helt sikkert..De hadde vel trudd det hadde klikka for oss haha![]()
Helt sikkert..
Litt sånn Nå har galskapen nådd dem.![]()
De kommer til å skylde på hormoner osvHaha ja jeg syntes jeg ser for meg ansiktene til disse mannfolka der vi kommer helt alvorlige og trenger en telefon som er omtenksom![]()
Sniker fra under dyna.. ble litt tegning på huset, så får vi kanskje søkt om fasadeendring snartHa en god kveld videre![]()
De kommer til å skylde på hormoner osv"pokkers kvinnfolk"
hahahaa