Mallejenta
Glad i forumet
Jippi har nå vært røykfri i 6 døgn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2. trim kan være ganske kjedeligFor meg var 2.trimester nesten som å ikke være gravidHåper at søvnen snart kommer til deg også!
For meg var 2.trimester nesten som å ikke være gravidHåper at søvnen snart kommer til deg også!
Hurra og gratulerer!Jippi har nå vært røykfri i 6 døgn![]()
Samme her. Skal som regel skrive noe helt annet.![]()
Takk, går mye lettere enn jeg trudde faktisk. Men fikk plutselig en sånn trang til å slutte for en uke siden..Hurra og gratulerer!
Faktisk, men visste lite om hvor godt jeg hadde det før jeg kom til 3.trimester2. trim kan være ganske kjedelig![]()
er flere ganger jeg har måttet gå inn å redigere kommentarene mine![]()
Da er det nok kroppen som sier i fraTakk, går mye lettere enn jeg trudde faktisk. Men fikk plutselig en sånn trang til å slutte for en uke siden..
Det er ihvertfall santFaktisk, men visste lite om hvor godt jeg hadde det før jeg kom til 3.trimester![]()
hahaha ja.. ikke si det en gang.Haha det har jeg og gjort mange ganger, spesielt når det jeg har skrivd blir så feil som det kan bli![]()
Håper det er en liten spire som sa i fraDa er det nok kroppen som sier i fraNå er det bare til å holde ut hvis abstinensene melder seg!
hahaha ja.. ikke si det en gang.hahahaha jeg har hatt noen seriøse skriveleifer med dem
![]()
jepp... det er litt upassendeSpesielt om det er i noen tråder som er litt triste eller veldig alvorlige da kommer som regel mine haha![]()
jepp... det er litt upassende![]()
Det rare er at når lille først er ute så savner man det etterhvertDa er det nok kroppen som sier i fraNå er det bare til å holde ut hvis abstinensene melder seg!
Håper jeg klarer å holde meg selv etter evt graviditetDet rare er at når lille først er ute så savner man det etterhvert![]()
disse telefonene altså!!! eier ikke medlidenhetJa jeg føler det er litt upassende at min telefon vil være litt snuskete eller morsom når det sitter noen i andre enden og er lei seg/redd eller noe haha![]()
Det går nok braHåper jeg klarer å holde meg selv etter evt graviditet![]()
Satser på detDet går nok bra![]()