hehe. Går fortere å skrive også synes jegJeg får opp varsler her og, men jeg trur app er litt overarbeidet for det hender det kommer i hytt og pine haha men ja neste gang blir det laptop istedet så kan jeg følge bedre med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe. Går fortere å skrive også synes jegJeg får opp varsler her og, men jeg trur app er litt overarbeidet for det hender det kommer i hytt og pine haha men ja neste gang blir det laptop istedet så kan jeg følge bedre med![]()
De lærer oss fort å kjenne og tørr ikke gjøre noe annet![]()
Det er så frustrerende og jeg skulle ønske at jeg bare kunne legge vekk tankene litt så jeg kunne få en god natt søvn...
Nei, er best når man bare er her inne på fellestråden.Funker det også.. Men ikke så bra når du er aktiv på 3-4 tråder av gangen![]()
hehe. Går fortere å skrive også synes jeg![]()
jaNei, er best når man bare er her inne på fellestråden.
Jeg skriver fortere på laptop enn på telefonJeg skriver nok fortere her siden jeg er mer vant til å skrive på mobilen men det er jo bare en vanesak og går seg til. Så det må nok bli laptop neste gang det er slik aktivitet her hehe
Her vet dere! Det er vitenskapelig bevist at vi trenger mer søvn enn menn![]()
http://www.abcnyheter.no/livet/2015/01/02/214955/ny-studie-derfor-ma-kvinner-sove-mer-enn-menn
Samme herJeg skriver fortere på laptop enn på telefon![]()
Derfor er det lettere for meg med den![]()
Jeg skriver fortere på laptop enn på telefon![]()
Derfor er det lettere for meg med den![]()
Men det er nok som det blir sagt at det kommer an på hva man er vandt medSamme her![]()
Jeg å skriver nok fortere på pc enn tlf. Men trur nok det er en vanesakSamme her![]()
Er du langt på vei? Jeg har hatt noen uker der jeg har klart å sove 10 timer i strekk hver natt, uten en gang måtte gå på doHehe den hjelper meg liteI utgangspunktet så trenger jeg lite søvn og har alltid gjort det. Men nå som jeg er gravid fungerer jeg best om jeg får rundt 10 timer avbrutt av en del dobesøk da haha. Men det får jeg ikke når jeg blir liggende å vri meg super lenge og kan vri meg opp til 3 timer før jeg får sove så klokka kan bli både 3 og 4 og så skal jeg opp og gjøre frøkna klar for skolen... og så har vi jo de dagene jeg skal på jobb selv om... så bare sovner jeg på ettermiddagen fordi jeg er helt utslitt...
ja Autocorrect er ei sikkerlig BITCH noen gangerJa men selv om jeg skriver raskere her, så slipper jeg at laptopen retter opp i ordene jeg skriver![]()
Er du langt på vei? Jeg har hatt noen uker der jeg har klart å sove 10 timer i strekk hver natt, uten en gang måtte gå på doHåper du også får oppleve det snart! Det var virkelig fantastisk!
Ingen autocorrect på pcen altså?Ja men selv om jeg skriver raskere her, så slipper jeg at laptopen retter opp i ordene jeg skriver![]()
ja Autocorrect er ei sikkerlig BITCH noen ganger![]()
For meg var 2.trimester nesten som å ikke være gravidJeg er bare 17 +2 uker... så jeg har et håp om at ting blir bedre da de sier 2 trimester er det beste hehe
Samme her. Skal som regel skrive noe helt annet.Ja jeg hater det virkelig når ord jeg skriver blir forandret. For det er aldri det jeg egentlig skal skrive som kommer opp![]()
er flere ganger jeg har måttet gå inn å redigere kommentarene mineJa jeg hater det virkelig når ord jeg skriver blir forandret. For det er aldri det jeg egentlig skal skrive som kommer opp![]()
Ingen autocorrect på pcen altså?Jeg har skrevet en del ord feil såpass mange ganger at mobilen retter ordene til de feile, altså hvis jeg vil skrive ordet "klare", endres det ofte til klafd eller køare.