Felles skravle 2015

Hihi, på seriøse skravlekvelder syntes jeg at pc er det eneste som funker. I kveld sitter jeg på app, men merker at jeg ikke hadde fått så mye med meg om tempoet hadde vært ørlite granne raskere.
Jeg hadde problemer tidligere i kveld med å holde tempoet på PC :)

Ja, bare det å kunne lufte tanker og dele erfaringer rundt dette med prøving, graviditet og baby er veldig greit.
Etter exu i februar var det veldig deilig å kunne lufte hodet her.

Jeg er ekstrem hele tiden jeg, gravid eller ikke.. Søvn må jeg ha. Samboeren tørr ikke noe annet for jeg blir visst så grinete
Jeg og! Mannen fungerer helt fint med færre timer søvn per natt enn meg.

Syntes å huske å ha lest en sak om at kvinner trenger mer søvn enn mange menn pga høyere tankevirksomhet, men vet ikke om den var basert på vitenskapelige undersøkelser.

Hihi, på seriøse skravlekvelder syntes jeg at pc er det eneste som funker. I kveld sitter jeg på app, men merker at jeg ikke hadde fått så mye med meg om tempoet hadde vært ørlite granne raskere.

Ja jeg satt her og tenkte det kanskje hadde hvert bedre med pc, men det er så enkelt å sitte med mobilen liksom :P

Jeg og! Mannen fungerer helt fint med færre timer søvn per natt enn meg.

Syntes å huske å ha lest en sak om at kvinner trenger mer søvn enn mange menn pga høyere tankevirksomhet, men vet ikke om den var basert på vitenskapelige undersøkelser.
Samboeren klarer seg med 4 timer søvn men da hadde jeg vært død for å si det sånn

Og så er neste problem igjen at jeg får ikke sove om kvelden uansett å trøtt jeg er for da bare vrir jeg meg... det er nok fordi jeg har mye å tenke på...
Kjenner meg godt igjen!

Jeg bruker app, men har vurdert pc for da kan jeg ha flere faner oppe omgangen :p
Jeg synes det er lettere å henge med når jeg sitter på laptopen :D oppdateringene kommer fortere. Å du får opp varsler når noe quoter det du skriver osv.

Samboeren klarer seg med 4 timer søvn men da hadde jeg vært død for å si det sånn
Jeg får fysisk vondt av lite søvn, mens mannen bare blir litt sløv. Merkelig.

Jeg synes det er lettere å henge med når jeg sitter på laptopen :D oppdateringene kommer fortere. Å du får opp varsler når noe quoter det du skriver osv.
Jeg trykker bare F5 hele tiden, så oppdaterer siden seg. Veldig effektivt hvis jeg ikke har skrevet noe selv på ett minutt :P

Jeg får opp varsler her og, men jeg trur app er litt overarbeidet for det hender det kommer i hytt og pine haha men ja neste gang blir det laptop istedet så kan jeg følge bedre med :)

Back
Topp