hahahaskjønner.
bruker du APP eller PC
Jeg bruker app, men har vurdert pc for da kan jeg ha flere faner oppe omgangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahaskjønner.
bruker du APP eller PC
Jeg hadde problemer tidligere i kveld med å holde tempoet på PCHihi, på seriøse skravlekvelder syntes jeg at pc er det eneste som funker. I kveld sitter jeg på app, men merker at jeg ikke hadde fått så mye med meg om tempoet hadde vært ørlite granne raskere.
Etter exu i februar var det veldig deilig å kunne lufte hodet her.Ja, bare det å kunne lufte tanker og dele erfaringer rundt dette med prøving, graviditet og baby er veldig greit.
Det setter han sikkert pris på![]()
Jeg og! Mannen fungerer helt fint med færre timer søvn per natt enn meg.Jeg er ekstrem hele tiden jeg, gravid eller ikke.. Søvn må jeg ha. Samboeren tørr ikke noe annet for jeg blir visst så grinete
beklager at jeg spør men hva er exu?Etter exu i februar var det veldig deilig å kunne lufte hodet her.
Hihi, på seriøse skravlekvelder syntes jeg at pc er det eneste som funker. I kveld sitter jeg på app, men merker at jeg ikke hadde fått så mye med meg om tempoet hadde vært ørlite granne raskere.
Samboeren klarer seg med 4 timer søvn men da hadde jeg vært død for å si det sånnJeg og! Mannen fungerer helt fint med færre timer søvn per natt enn meg.
Syntes å huske å ha lest en sak om at kvinner trenger mer søvn enn mange menn pga høyere tankevirksomhet, men vet ikke om den var basert på vitenskapelige undersøkelser.
Kjenner meg godt igjen!Og så er neste problem igjen at jeg får ikke sove om kvelden uansett å trøtt jeg er for da bare vrir jeg meg... det er nok fordi jeg har mye å tenke på...
Jeg synes det er lettere å henge med når jeg sitter på laptopenJeg bruker app, men har vurdert pc for da kan jeg ha flere faner oppe omgangen![]()
Jeg får fysisk vondt av lite søvn, mens mannen bare blir litt sløv. Merkelig.Samboeren klarer seg med 4 timer søvn men da hadde jeg vært død for å si det sånn
De lærer oss fort å kjenne og tørr ikke gjøre noe annetJeg får fysisk vondt av lite søvn, mens mannen bare blir litt sløv. Merkelig.
Svangerskap utenfor livmor.. I mitt tilfelle satte embryoet seg i egglederen.beklager at jeg spør men hva er exu?
Jeg trykker bare F5 hele tiden, så oppdaterer siden seg. Veldig effektivt hvis jeg ikke har skrevet noe selv på ett minuttJeg synes det er lettere å henge med når jeg sitter på laptopenoppdateringene kommer fortere. Å du får opp varsler når noe quoter det du skriver osv.
Kjenner meg godt igjen!
Svangerskap utenfor livmor.. I mitt tilfelle satte embryoet seg i egglederen.
Når embryoet blir for stort sprekker ofte egglederen..
Funker det også.. Men ikke så bra når du er aktiv på 3-4 tråder av gangenJeg trykker bare F5 hele tiden, så oppdaterer siden seg. Veldig effektivt hvis jeg ikke har skrevet noe selv på ett minutt![]()
Jeg synes det er lettere å henge med når jeg sitter på laptopenoppdateringene kommer fortere. Å du får opp varsler når noe quoter det du skriver osv.
Bare hyggeligAha takk for svar![]()