Prøver liksom å lese litt da..Henger du ikke med ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver liksom å lese litt da..Henger du ikke med ?![]()
Aner ikke, en gang i løpet av kveldenNår er det neste oppdatering kommer?
ja. det har jegSmakt den noguat?
hahaha les forterePrøver liksom å lese litt da..
Om det er 2000 innlegg så må man jo skravle litt ,)Er garantert ikke sånn topp 10 greier uansett. Sā plassering spiller ingen rolle. Kun nr - og det når du om du vil uansett![]()
ca 12 tenker jegNår er det neste oppdatering kommer?
Kan jo ikk elese boka fortere, da får jeg ikke med meg noehahaha les fortere![]()
Neida heng deg påFy, som dere skravler i kveld.
Jeg har ikke sjangs til å holde følge
Jeg vil helst bare grave meg ned. Jeg antar det reelt sett blir at jeg går og legger meg da, det er enkelere. Og lettere reversibelt.
Aner ikke, en gang i løpet av kvelden
JeppVi får sende mannfolka ut å fiske mens vi komser oss hjemme![]()
hehehe nei da såKan jo ikk elese boka fortere, da får jeg ikke med meg noe
Uff da, en klem til deg.Fy, som dere skravler i kveld.
Jeg vil helst bare grave meg ned. Jeg antar det reelt sett blir at jeg går og legger meg da, det er enkelere. Og lettere reversibelt.
Hva leser du ?Prøver liksom å lese litt da..
Blir en aktiv å koselig sommer!Jepp![]()
Jaaa, det er klart. Men da gjør det ikkeno om andre skravler mer. Man blir ikke skudd ut av plasseringenOm det er 2000 innlegg så må man jo skravle litt ,)
Alma whittakers betydelige oppdagelserhehehe nei da såhvem bok leser du?
Neida, men nå tenkte jeg mer på at det blir mange innlegg å lese jeg daJaaa, det er klart. Men da gjør det ikkeno om andre skravler mer. Man blir ikke skudd ut av plasseringen![]()
Ja veldigBlir en aktiv å koselig sommer!
Grave deg ned?Fy, som dere skravler i kveld.
Bra bok?Alma whittakers betydelige oppdagelser