Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ja det er jo det da..Men jeg liker så godt å skravle med deg
![]()
Nah, søt du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo det da..Men jeg liker så godt å skravle med deg
![]()
Ja det er flere av oss som går langt tilbakeNei ser at mange av dere har snakket sammen en del tidligere![]()
Nei det tror/håper jeg da ikkeNah, søt du daveldig hyggelig å skravle med deg og, så jeg forsvinner nok ikke sååå lett
![]()
Har i hvertfall virket slik hittilJa det er flere av oss som går langt tilbakeMen du kommer nok fort inn i det
Vi er ganske så åpene tror jeg
![]()
hahaha nei det er det ikkeOh yes, det er det ingen tvil om hvertfall
Første plass xDoh my! jeg har skravla MYYYE i dag![]()
Så braHar i hvertfall virket slik hittil![]()
jah... noen må jo skravle for oss begge når du ikke er herFørste plass xD
Ja det gjør jeg. Men nå kjenner jeg trangen etter is kommer igjen..Så braHåper du føler deg velkommen da
![]()
Pistasje KRANGLE?!?! hva er det?? Nå har det rabla for degSpiser pistasje krangle ! Nam nam
OOOHHH tress is!! DET må jeg kjøpe i morgenJa det gjør jeg. Men nå kjenner jeg trangen etter is kommer igjen..Stor bolle med tress is, karamell og sjokoladesaus
![]()
Tror muligens jeg skal rope "kjære" snart...
Er kveld, og da trenger jeg hjelp til å komme meg opp av sofaen, og ned trappen
Er trøtt og lurer på om jeg skal ta en liten tur i dusjen snart
Mmm...Spiser pistasje krangle ! Nam nam
Haha, det var det som var tanken din jajah... noen må jo skravle for oss begge når du ikke er her![]()
Det er godt det, kanskje ikke det sunneste med alt jeg har på daOOOHHH tress is!! DET må jeg kjøpe i morgen![]()
I dag har jeg faktisk hatt et livjah... noen må jo skravle for oss begge når du ikke er her![]()
jaja selvfølgeligHaha, det var det som var tanken din ja![]()
Premiumisene er de beste!OOOHHH tress is!! DET må jeg kjøpe i morgen![]()