Du kan hvertfall slutte å sii at jeg er det, for du skravler myyye mer enn megJa det har virkelig tatt av i dagVet ikke hvordan jeg har klart det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan hvertfall slutte å sii at jeg er det, for du skravler myyye mer enn megJa det har virkelig tatt av i dagVet ikke hvordan jeg har klart det
![]()
Stemmer. Fri tirsdagDa jobber jeg desverre.. men flere som har fri.. lilleblomst og musemor i alle fall..!
Ja satser på at humøret er på topp. Kan legen evt henvise til UL for bekrefte/avkrefte graviditet, da det ikke slår ut på urintester?Jeppmå se an skravlehumøret!
okiJa man da fortsetter jeg bare i samme tempo jeg da
er greit så lenge man har noe å snakke om
kom på at tirsdag har jeg fri så da kan jeg snakke masse
Hehehe i dag jaDu kan hvertfall slutte å sii at jeg er det, for du skravler myyye mer enn meg
Men fri har du.. ;-) ikke alle fridager man orker/ har tid til å skravle hellerEr ikke sikker på hvor mye tid jeg vil ha til å skravle på tirsdag.
Først skal jeg sove lenge, så dusje og dra til legen....
Tirsdag kan dere droppe som skravledag synes jeg, hvertfall før 18
Ahh.. liker min gode hukommelse ;-) i alle fall på enkelte ting!Stemmer. Fri tirsdag![]()
Påstår du at jeg skravler???Også hjelper det med sånne skravle partnere som deg f.ekshahahaha
Haha.. jeg har fri mandag, onsdag og fredagTirsdag kan dere droppe som skravledag synes jeg, hvertfall før 18
Skal til fysio og til legen på dagtid(før 12)Har fri hver dag jeg så ikke umulig jeg kan skravle litt jeg og. Kommer an på hvordan ryddehumøret mitt erhehe
Det at vi skravler på tirsdag formiddag hindrer oss ikke nødvendigvis å skravle etter kl 18Tirsdag kan dere droppe som skravledag synes jeg, hvertfall før 18
De kan ta blodprøve og måle hcg.. ul er litt tidlig..Ja satser på at humøret er på topp. Kan legen evt henvise til UL for bekrefte/avkrefte graviditet, da det ikke slår ut på urintester?
Som er de dagene jeg jobber....Haha.. jeg har fri mandag, onsdag og fredag![]()
Man har vel aldri vondt av mindre søtt uansett vel? HeheAbsolutt! Jeg tror egentlig alt er bra.. men har likevel spist mindre søtt i helga![]()
Haha.. det har ikke jrg fått til.. jobber 2 dager i uka da.. de dagene vlir det lite
Hvor lang tid tar det å få svar på den da?De kan ta blodprøve og måle hcg.. ul er litt tidlig..
Par dager til såDet har ikke jegennå
Nei.. ansolutt ikke! Hvorfor er du ikke i jobb? Om du vil svare...Man har vel aldri vondt av mindre søtt uansett vel? Hehe
Skjønner den. Har ikke jobba på lenge jeg. Begynner å bli øei huset mitt![]()
Et par dager kanskje?!Hvor lang tid tar det å få svar på den da?