Lillefrø15
Forumet er livet
Ja, det er detJa! Og når du liksom allerede har klart 5 kg vet du at det er overkommelig med 5 til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er detJa! Og når du liksom allerede har klart 5 kg vet du at det er overkommelig med 5 til!
Bare stå på duJa, det er det. Men kan jo hende det blir litt vanskeligere nå, vet ikke
.
Jeg hadde 35, nå er den 34,5 og grensen på ivf er 33Har du for høy bmi siden du skal ned?
Takk for det/). Jeg skal klare detBare stå på dutror du klarer det!
Ah, er den det der du skal ja. Det klarer duJeg hadde 35, nå er den 34,5 og grensen på ivf er 33![]()
Takk for det, ja satser på at jeg klarerAh, er den det der du skal ja. Det klarer du![]()
Oi! Så heldig du er da! Kjenner jeg deg rett syr du vel nye trekk til ammeputene?
Vet du kjønn enda da? Du er vel bare rundt 16 uker? Hva har kusina di?
Spennende daIkke umulig det blir noen trekk neihehe
Vet ikke kjønn nei, og har ingen plan om å vite det heller før h*n kommerhihi
16+4 i dag, så jeg venter kun på spark nå
Kusina mi har en av hver, så klær kan jeg få uansett![]()
Skjønner ikke at du klarer det jeg.Ikke umulig det blir noen trekk neihehe
Vet ikke kjønn nei, og har ingen plan om å vite det heller før h*n kommerhihi
16+4 i dag, så jeg venter kun på spark nå
Kusina mi har en av hver, så klær kan jeg få uansett![]()
Man venner seg til denHar dere også merket at dere legger mindre merke til reklamen nå?
Sovnet igjen til slutt, men lå lenge og vridde meg!Er du fortsatt våken? Vært våken mye i natt jeg også, men gikk ikke inn på tlf før i 6:30 tida..
Ikke zombie heldigvisHva er poenget med det da?
Sovnet du igjen, eller er du zombie?
Sorry... har lovet sambo en bv fri helg (nesten) så utnytter bare stundene når jeg er alene/han sover.. skulle ellers gjerne hjulpet deg.. men ser dere har skrevet mange sider her.. håper du klarte det!
Det er jo kjempe bra22 treninger og 9 bøker lest i januar, jeg er fornøyd!
Hurraa!Ingen spotting da jeg sto opp i alle fall.
Hahaha.. kun du som er praktisk anlagt i heimen?
Planen det, jaHurraa!skal du teste?