Gøy med kino da! Hva skal dere se?Jeg og lille gutt skal på kino i dag, ellers lite planer.
I morgen jobber jeg, så da får jeg ikke holdt deg med selskap. Spennende da, var det pga du har sukker i urina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy med kino da! Hva skal dere se?Jeg og lille gutt skal på kino i dag, ellers lite planer.
I morgen jobber jeg, så da får jeg ikke holdt deg med selskap. Spennende da, var det pga du har sukker i urina?
Høres bra utsvømming med unger er gøy
![]()
Har gått ned 5Aha.. 4,7 kg er jo overkommelig! Gått ned mye til nå?
Takk for det. Trenger all motivasjon
![]()
JaLigger jo godt an.. 4 her av... 8?
Skjønner..! Viktig at de får et godt forhold til vann! Ser at for enkelte barn er svømming i skolen en utrolig bra ting! Spes hvis de sliter på andre områder (jobber mye med motorisk svake barn)Ingen av disse to kan svømme, men de trenger øvelse i vann. De er mye mindre vannskeptiske nå enn før vi begynte med regelmessig tur til svømmehallen, så det fungerer jo etter intensjonen. Vi skal nok ha dem på svømmekurs igjen etterhvert, men eldstemann er så gammel han skal gå på kurs uten foreldre i vann, og det fungerte ikke på første kurset vi gikk på, i fjor. Han er klar nå, tenker jeg.
Så flink du har vært! Halvveis til målet da! En god belønning også.. iaf hvis ivf gir resultater!Har gått ned 5![]()
Vi skal se big hero 6Hva skal dere se?
Jeg er veldig spent på dine vegneHadde ikke gjort noe. Jeg vekker dem snart, for å få dagen igang.
Jeg og lillesøster har sett nok barnetv nå.
Nei, det skjønner jeg.. Håper prøven blir helt finJa :-( håper at det bare er tull.. og så får jeg være nøye før kontroll fremover! Orker ikke kostholdsstyr nå!
Aldri hørt om.. men har ikke oversikt over barnefilmen.. tenker gutten din gleder seg!Vi skal se big hero 6![]()
Vi skal se big hero 6Gøy med kino da! Hva skal dere se?
Ja, jeg satser på detDu klarer resten nå, for å komme ned på uvf-kravet. Det gjør du!
Ja, håper detSå flink du har vært! Halvveis til målet da! En god belønning også.. iaf hvis ivf gir resultater!
Ja, det gjør hanAldri hørt om.. men har ikke oversikt over barnefilmen.. tenker gutten din gleder seg!
Høres ikke ut som noen hyggelig start på en ny mndHer starter måneden med en mann som ikke er i form og en gutt som spyr.
Ser ut som om jeg må være oppe halve natten og stå opp med frøkna når hun våkner i 6 tiden...
Ja! Og når du liksom allerede har klart 5 kg vet du at det er overkommelig med 5 til!Ja, håper det. Deilig å se at kiloene forsvinner
. Og det er motivasjon når man vet det kan føre til baby
![]()
Har du for høy bmi siden du skal ned?Ja, jeg satser på det. Søknaden sendes vel i slutten av mars førsten av april, da mannen sædprøve ikke skal taes for førsten av mars.. Så har enda over en mnd på slanking
.
Våknet kl 04:30 på en søndag. Fantastisk![]()