Felles skravle 2015

Har ikke handla noenting jeg:D
Har vært hos kusina mi og henta noe stasj, så nå har keg et par dyner, vippestol, badebalje, vognpose til vinter, et par ammeputer og overdel til vogn. Underdelen får jeg til sommeren, for den er fortsatt i bruk;)
Også sånn puslespill matte til å ha på gulvet fikk jeg med meg:D
Hun har også lekegrind, men den må vi vurdere om vi har plass til først:)
Oi! Så heldig du er da! Kjenner jeg deg rett syr du vel nye trekk til ammeputene?

Vært rolig et par timer, men under 200 innlegg igjen da:p
Fant masse:D
Hun har visst masse klær osv og, men det får vi ta senere♡
Vet du kjønn enda da? Du er vel bare rundt 16 uker? Hva har kusina di?

Vært rolig et par timer, men under 200 innlegg igjen da:p
Fant masse:D
Hun har visst masse klær osv og, men det får vi ta senere♡
Sorry... har lovet sambo en bv fri helg (nesten) så utnytter bare stundene når jeg er alene/han sover.. skulle ellers gjerne hjulpet deg.. men ser dere har skrevet mange sider her.. håper du klarte det!

Goood morgen alle sammen! Dere har vært utrolig aktive i helga - har vel nesten lest meg igjennom 40 sider nå.. dårlig natt og mye våken.. og lysvåken kl 6.. :-/ gratulerer m&m mini som klarte målet til slutt :-D

Store planer for dagen? Noen som har fri imorgen og er oppe i halv9 tiden? Må ta glukosebelastningstest og slå ihjel et par timers ventetid...! Aaaner ikke hvordan jeg skal klare å SITTE på et venterom i 2 timer da! Håper de har en benk el lignende på et rom jeg kan låne!

Goood morgen alle sammen! Dere har vært utrolig aktive i helga - har vel nesten lest meg igjennom 40 sider nå.. dårlig natt og mye våken.. og lysvåken kl 6.. :-/ gratulerer m&m mini som klarte målet til slutt :-D

Store planer for dagen? Noen som har fri imorgen og er oppe i halv9 tiden? Må ta glukosebelastningstest og slå ihjel et par timers ventetid...! Aaaner ikke hvordan jeg skal klare å SITTE på et venterom i 2 timer da! Håper de har en benk el lignende på et rom jeg kan låne!
Glukosebelastning er gørr kjedelig. Veldig, veldig kjedelig. Man får jo ikke lov til å gjøre noe som helst, bare sitte der og vente...

Glukosebelastning er gørr kjedelig. Veldig, veldig kjedelig. Man får jo ikke lov til å gjøre noe som helst, bare sitte der og vente...
Ja, og å sitte i stol er nesten det verste jeg kan gjøre for tiden...! Er sååå vondt :-( skal ta med strikketøy og mobil..

Ja, og å sitte i stol er nesten det verste jeg kan gjøre for tiden...! Er sååå vondt :-( skal ta med strikketøy og mobil..

Første gang strikka jeg. Andre gang fikk jeg ikke LOV å strikke, de påsto det vr for mye muskelbruk, jeg fikk allernådigst lov til å lese... (Jeg tar det altså en gang hvert svangerskap, pga at min mor har diabetes og det setter meg i risikogruppe A sånn uten at det er noe jeg kan gjøre med det)

Første gang strikka jeg. Andre gang fikk jeg ikke LOV å strikke, de påsto det vr for mye muskelbruk, jeg fikk allernådigst lov til å lese... (Jeg tar det altså en gang hvert svangerskap, pga at min mor har diabetes og det setter meg i risikogruppe A sånn uten at det er noe jeg kan gjøre med det)
What???? Noe må jeg jo få gjøre!! Tasting på mobil blir for mye det også da? Herregud...!!

What???? Noe må jeg jo få gjøre!! Tasting på mobil blir for mye det også da? Herregud...!!

Jeg tror ergentlig et LITE strikketøy går fint, man behøver jo kanskje ikke strikke en tyll genser til en mann som nesten er ferdig, liksom?

Jeg fikk jo lese, så mobil bør gå fint. HAllo, de har gørrkjeldeige bøker der, så jeg leste blader, jeg bladde gasnke ofte, og hadde vel mer bevegelse der enn når jeg strika på ei babylue første gang....

Jeg tror ergentlig et LITE strikketøy går fint, man behøver jo kanskje ikke strikke en tyll genser til en mann som nesten er ferdig, liksom?

Jeg fikk jo lese, så mobil bør gå fint. HAllo, de har gørrkjeldeige bøker der, så jeg leste blader, jeg bladde gasnke ofte, og hadde vel mer bevegelse der enn når jeg strika på ei babylue første gang....
Hihihi.. ok.. holder på med babysokker, så er jo ikke så stort.. må spare litt så jeg ikke blir ferdig idag :-P

Hihihi.. ok.. holder på med babysokker, så er jo ikke så stort.. må spare litt så jeg ikke blir ferdig idag :p

Jeg hadde glatt strikket babysokker, synes jeg. Jeg må jo gjennom det hele igjen dersom jeg blir gravid. Bitte liten babystrikk, og kombinert med mobiltelefon. Kan ikke si at jeg gleder meg til den delen da, men...

Back
Topp