Lillefrø15
Forumet er livet
NamKake på gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NamKake på gang![]()
Hvilken type?Kake på gang![]()
Hørtes utrolig digg utNei..
Kamskjell i frysen, chili i kjøleskapet og hvitløk i skapet.
Nå kamskjell i marinade.
Kamskjellene skal stekes om litt, resten av marinaden skal reduseres og kremes med fløte til litt suppeaktig å ha i skålen med skjellene.
Steke litt asparges topper å ha med dem.
Mmmmm...
Gleder meg![]()
Det er detHørtes utrolig digg ut![]()
Har dere ikke et loft dere kan legge slikt på da?
Prøver å finne ny plass til mye rart her og, og det er ikke lett![]()
Hva slags kake?Kake på gang![]()
Nam. Hva baker du?
Sjokolade ble detHvilken type?
Blir vel på kvelden en gang![]()
OkeiDa har jeg ingen planer så bare å stikke innom![]()
FancySlik går det når en gravid musemor brått får veldig lyst på noe.
Vis vedlegget 101470
Er e 10-12 et sted i s5Fancy
Er på episode 16 på sesong 4.
Jeg når deg igjen![]()
Nei..
Kamskjell i frysen, chili i kjøleskapet og hvitløk i skapet.
Nå kamskjell i marinade.
Kamskjellene skal stekes om litt, resten av marinaden skal reduseres og kremes med fløte til litt suppeaktig å ha i skålen med skjellene.
Steke litt asparges topper å ha med dem.
Mmmmm...
Gleder meg![]()
Nyter et glass rødvin![]()
Dessverre. Vel, jo, det er en "benk" på loftet, det er vel egentlig selve ytterveggen, der er bygget et slags karnapp, sånn at selve veggen er kuttet av og satt vindu utenfor. oppi der hadde forrige eier julepynten sin. Jeg lo litt inni meg da hun fortalte det. Det er kanskje plass til de baggene der. Kanskje. Det er IKKE plass til mine julekasser. Jeg har... juletreet. Ei med juletrepynt. Ei med store nisser. To eller tre med julepynt. ei med juleservise, ei med lys til vinduer og adventskalenderene. Ei stor ei med duker og gardiner og sånn.
Vi har altså innredet loft. Det er lekerommet der. Det går trapp opp, ingen dør, og altså, lekerom.
Effektiv dag i dag altså, nå må jeg bare få opp alt som ligger i trappen etter rydding nede, ellers er det strøkent her.
Slik går det når en gravid musemor brått får veldig lyst på noe.
Vis vedlegget 101470
Aha..da passer det seg vel ganske dårlig ja
Hun hadde kanskje ikke så mye julepynt hun da?
Nå har jeg kastet bort tid med å gå tur her, men var deilig med litt luft og vofsen gikk på doog jeg mangler mellom 20 og 30 innlegg....