Felles skravle 2015

Har dere ikke et loft dere kan legge slikt på da? :)
Prøver å finne ny plass til mye rart her og, og det er ikke lett:eek:

Dessverre. Vel, jo, det er en "benk" på loftet, det er vel egentlig selve ytterveggen, der er bygget et slags karnapp, sånn at selve veggen er kuttet av og satt vindu utenfor. oppi der hadde forrige eier julepynten sin. Jeg lo litt inni meg da hun fortalte det. Det er kanskje plass til de baggene der. Kanskje. Det er IKKE plass til mine julekasser. Jeg har... juletreet. Ei med juletrepynt. Ei med store nisser. To eller tre med julepynt. ei med juleservise, ei med lys til vinduer og adventskalenderene. Ei stor ei med duker og gardiner og sånn.

Vi har altså innredet loft. Det er lekerommet der. Det går trapp opp, ingen dør, og altså, lekerom.

Nei..
Kamskjell i frysen, chili i kjøleskapet og hvitløk i skapet.
Nå kamskjell i marinade.
Kamskjellene skal stekes om litt, resten av marinaden skal reduseres og kremes med fløte til litt suppeaktig å ha i skålen med skjellene.
Steke litt asparges topper å ha med dem.

Mmmmm...

Gleder meg :)

Begynte å lure på om du hadde et stort lager av chilli og hvitløk i fryseren:p haha
Hm... hvor kjøper du skjella? Bør jo nesten prøves en gang:)

Dessverre. Vel, jo, det er en "benk" på loftet, det er vel egentlig selve ytterveggen, der er bygget et slags karnapp, sånn at selve veggen er kuttet av og satt vindu utenfor. oppi der hadde forrige eier julepynten sin. Jeg lo litt inni meg da hun fortalte det. Det er kanskje plass til de baggene der. Kanskje. Det er IKKE plass til mine julekasser. Jeg har... juletreet. Ei med juletrepynt. Ei med store nisser. To eller tre med julepynt. ei med juleservise, ei med lys til vinduer og adventskalenderene. Ei stor ei med duker og gardiner og sånn.

Vi har altså innredet loft. Det er lekerommet der. Det går trapp opp, ingen dør, og altså, lekerom.

Aha..da passer det seg vel ganske dårlig ja ;)
Hun hadde kanskje ikke så mye julepynt hun da? :p

Nå har jeg kastet bort tid med å gå tur her, men var deilig med litt luft og vofsen gikk på do:) og jeg mangler mellom 20 og 30 innlegg....

Effektiv dag i dag altså, nå må jeg bare få opp alt som ligger i trappen etter rydding nede, ellers er det strøkent her.

Så flink du har vært:D
Kommer du hit etterpå da eller? :p eller send over litt effektivitet;)

Aha..da passer det seg vel ganske dårlig ja ;)
Hun hadde kanskje ikke så mye julepynt hun da? :p

Nå har jeg kastet bort tid med å gå tur her, men var deilig med litt luft og vofsen gikk på do:) og jeg mangler mellom 20 og 30 innlegg....

Hun hadde åpenbart ikke mye julepynt nei.

Tur med hunden er jo ikke bortkasta da.

skal vi telle til 30? Telle opp eller ned?

Back
Topp