Felles skravle 2015

Har en liten vofs som maser om å luftes, så jeg må vel kanskje gå en tur og:o haha

Høres ut som du bør hjelpe til med det da ja;) hehe
Men du har vært til veldig god hjelp her i kveld da, så takk for det:)
Nærmer seg vel nå vel;)
15

Får høre hvilken plan han har når ungene har sovnet. Det er rett utenfor rommet deres, så ikke noe poeng i å herje der når de skal sovne akkurat. Etter at de sover er det greit.

Får høre hvilken plan han har når ungene har sovnet. Det er rett utenfor rommet deres, så ikke noe poeng i å herje der når de skal sovne akkurat. Etter at de sover er det greit.

Kan jo ta det i morgen da? ;) hehe
Må jo komme meg i mål nå, og det ble brått litt dødt her:p haha

Kan jo ta det i morgen da? ;) hehe
Må jo komme meg i mål nå, og det ble brått litt dødt her:p haha

Vi kan fint ta det i morgen. Det er ikke som om vi forventer gjester, og ikke som om den gangen pleier være RYDDIG heller, men nå er der litt vel mye da. Det lar seg greit ordne, men man må finne en ny oppbevaringsplass for oftterter og ikke inst alle mannens tusen BAGGER som var inni det skapet. Sånn siden det skal bli guttungens klesskap, så bør der vel være ledig plass i det.

Vi kan fint ta det i morgen. Det er ikke som om vi forventer gjester, og ikke som om den gangen pleier være RYDDIG heller, men nå er der litt vel mye da. Det lar seg greit ordne, men man må finne en ny oppbevaringsplass for oftterter og ikke inst alle mannens tusen BAGGER som var inni det skapet. Sånn siden det skal bli guttungens klesskap, så bør der vel være ledig plass i det.

Har dere ikke et loft dere kan legge slikt på da? :)
Prøver å finne ny plass til mye rart her og, og det er ikke lett:o

Med kamskjell eller chilli? Hehe

Nei..
Kamskjell i frysen, chili i kjøleskapet og hvitløk i skapet.
Nå kamskjell i marinade.
Kamskjellene skal stekes om litt, resten av marinaden skal reduseres og kremes med fløte til litt suppeaktig å ha i skålen med skjellene.
Steke litt asparges topper å ha med dem.

Mmmmm...

Gleder meg :)

Back
Topp