Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
StemmerAha, vente til hun er født?
42
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StemmerAha, vente til hun er født?
42
Vi offentliggjør aldri navnet før sammen med bilde av barnet.
(altså sms til de nørmeste. Bilde av nyfødt. Her er xxx, xx cm og xx gram, født kl xxxx)
Jeg fikk bare kommentaren når jeg fortalte jeg vant i des, der ser du hvor mye du skravler på forumetInnimellom syns han det blir litt mye, men siden jeg fortalte ham at jeg var sååå nærme nå så tror jeg han skjønner det litt faktiskhehe
43
Hehe. Nei, for da skulle hun jo presenteres med navn...
Det gikk på "vi tar det du foreslo, ok?" altså. Han var ikke vanskeligere enn det.
Får ikke gjort så mye annet vi siden vi ikke skal vite kjønnhehe
44
Jeg fikk bare kommentaren når jeg fortalte jeg vant i des, der ser du hvor mye du skravler på forumet. He he
![]()
Da er der jo kjekt da. Tror ikke mannen er like medvillig her45
Skal jo ingentong til for topp 100 og pysj da
mannen vil veldig gjerne at jeg skal vinne noe da. Han elsker premierhahaha
49
Hehe, det var det da. Men vi visste jo at min nevø skulle hete det om han ble gutt, og det om han ble jente.
Jeg vet hva jeg skulle hett om jeg ble gutt, det heter min yngre bror, og hva han skulle hett om han ble jente.
Nei, det var lett å være på topp 100Skal jo ingentong til for topp 100 og pysj da
mannen vil veldig gjerne at jeg skal vinne noe da. Han elsker premierhahaha
49
Er det vi snakket om?Kommer vel til å ha to navn klare her og da
Har mellomnavn klart om det blir jente♡
50
Ja, den har jeg også fått, gitt... Vunnet to pakker med smokker og ei stelleveske...
Ble dere enige der og da?![]()
Nei, det var lett å være på topp 100. Jeg også elsker premier
.
Stemmer det jaEr det vi snakket om?
Nysgjerrig på hva navnet er jeg nå daJa, han sa at vi skulle gå for mitt forslag, jeg var usikker, men ok, da ble det sånn da, sa jeg. Og annet kunne hun jo aldri hett, tenker jeg.
Jeg heller har aldri vunnet noe her inneJeg vil også vinne!
Har ikke vunnet noenting enda jeg...
Har ikke vært medlem like lenge heller da..
51
Jeg heller har aldri vunnet noe her inne![]()
Siden juni jegDa er det din og min tur nåvi har vært medlem ca like lenge tror jeg?
56