Felles skravle 2015

Vi offentliggjør aldri navnet før sammen med bilde av barnet.

(altså sms til de nørmeste. Bilde av nyfødt. Her er xxx, xx cm og xx gram, født kl xxxx)

Får ikke gjort så mye annet vi siden vi ikke skal vite kjønn ;) hehe

44

Innimellom syns han det blir litt mye, men siden jeg fortalte ham at jeg var sååå nærme nå så tror jeg han skjønner det litt faktisk ;) hehe

43
Jeg fikk bare kommentaren når jeg fortalte jeg vant i des, der ser du hvor mye du skravler på forumet:). He he:)

Hehe. Nei, for da skulle hun jo presenteres med navn...

Det gikk på "vi tar det du foreslo, ok?" altså. Han var ikke vanskeligere enn det.

Da er der jo kjekt da. Tror ikke mannen er like medvillig her :confused:45

Får ikke gjort så mye annet vi siden vi ikke skal vite kjønn ;) hehe

44

Hehe, det var det da. Men vi visste jo at min nevø skulle hete det om han ble gutt, og det om han ble jente.

Jeg vet hva jeg skulle hett om jeg ble gutt, det heter min yngre bror, og hva han skulle hett om han ble jente.

Jeg fikk bare kommentaren når jeg fortalte jeg vant i des, der ser du hvor mye du skravler på forumet:). He he:)

Skal jo ingentong til for topp 100 og pysj da;)
mannen vil veldig gjerne at jeg skal vinne noe da. Han elsker premier:p hahaha

49

Da er der jo kjekt da. Tror ikke mannen er like medvillig her :confused:45

Vel, vi hadde snakket lit om et jentenavn da vi ventet guttungen, og så forslo han det da når vi ventet jente neste gang, men så hadde jeg et annet forslag, og det lot han modne i et pr mnd, og vips så bestemte vi altså navn sånn et par timer før hun ble født, så hun kunne presenteres med navn når hun var født.

Hehe, det var det da. Men vi visste jo at min nevø skulle hete det om han ble gutt, og det om han ble jente.

Jeg vet hva jeg skulle hett om jeg ble gutt, det heter min yngre bror, og hva han skulle hett om han ble jente.

Kommer vel til å ha to navn klare her og da:)
Har mellomnavn klart om det blir jente♡
50

Ja, den har jeg også fått, gitt... Vunnet to pakker med smokker og ei stelleveske...

Jeg vil også vinne!
Har ikke vunnet noenting enda jeg...
Har ikke vært medlem like lenge heller da..;)

51

Ja, han sa at vi skulle gå for mitt forslag, jeg var usikker, men ok, da ble det sånn da, sa jeg. Og annet kunne hun jo aldri hett, tenker jeg.
Nysgjerrig på hva navnet er jeg nå da:p
54

Så her skravler dere innleg ved å skravle om premiene :P

Back
Topp