Lillefrø15
Forumet er livet
Skravlet masse her, litt på fsEffektiv du har vært dahvor har du skravla hen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravlet masse her, litt på fsEffektiv du har vært dahvor har du skravla hen da?
AhaNei, han jobba litt for lenge i stedet.
Ja det blir detBlir ekstra godt med et glass når man kan ta seg et igjen da vettu![]()
Nei, det er ikke er ikke lett, så hun ikke noe sum?
Skravlet masse her, litt på fs![]()
Kjøpe noe fint til ho da seNei, hun hadde ikke tenkt noe særlig på det![]()
Kjøpe noe fint til ho da se![]()
Nei neiTror alle stakk fordi jeg kom tilbake jeg...hahaha
Nei nei. Jeg må ordne litt her, så kommer etterpå
![]()
Jeg er litt av og på. Egentlig rydder vi hus, flytter litt om for å forberede å lage rom til eldste til våren.Tror alle stakk fordi jeg kom tilbake jeg...hahaha
God lørdag! Har dere noen middagsforslag til en tiltaksløs ruger og småforkjølet mann?
Hva vil "kokt" si? Bare litt kokt og rå i midten?Vi skal ha "kokt" skrei med raspede gulrøtter og hollandeis
blir litt av og på her og.vært nede en tur for å montere hyller, mem trenger visst holdehjelp fra mannenJeg er litt av og på. Egentlig rydder vi hus, flytter litt om for å forberede å lage rom til eldste til våren.
God lørdag! Har dere noen middagsforslag til en tiltaksløs ruger og småforkjølet mann?
Vi lager bare pizza
Hva vil "kokt" si? Bare litt kokt og rå i midten?![]()
Har veldig lyst på hjemmelaget pizza, men skal feire bursdagen til en svoger i morgen, og de har invitert til pizza da... Men det er vel lov til å spise pizza to dager på rad?Vi lager bare pizza