Felles skravle 2015

ryddedag her, jeg har ryddet bad, soverom og gang, lagt sammen en hel haug med klær..
Kjøkkenskuffene ryddet jeg i går kveld, må ta skapene i kveld.

Nye gardiner har jeg bestilt, så må jeg bare finne på noe lurt i sofaen, har ikke råd til å kjøpe ny men 2 av putene er så innmarsi slitt..

Vi hadde mye samtaler om det, før det gikk inn. Nå klarer han fakrtisk å få med gymbag hjem også;)

Hu husker å ta på seg refleksvesten nå etter å ha gnålt om det i lange tider :P men jeg har ikke gitt opp håpet så fortsetter å jobbe med det :P

God morgen :) du får kose deg på trening :) her blir det innedag, fortsatt ikke helt i slag hu frøkna mi. Men jeg må en tur på butikken.
God bedring til lille jenta:). Hjemme fra trening og vært i butikken.. Nå blir det vel hus arbeid:)

Oppdatering kl 11:38

2. Lilleblomst_15 2.721
4. Lillefrø15 2.102
5. Musemor med to små og en i magen 2.099
8. m&m mini 1.811
9. Sara 1.708
10. lizzed 1.625
16. Hope91 1.210
19. EJ 1.062
28. Kengu 671
34. trinebeth 534
35. Lanterne 519

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 2.000 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
7 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:). Nå ser jeg meg her:)

Hu mi er 8, og kan komme hjem fra skolen uten lue, votter, ullbukse, genser og div annet og når jeg spør hvor det er... Nei det trudde hu ikke at hu hadde hatt på seg når hun gikk til skolen... :P
Høres så kjent ut:). Min gutt er også 8:). Blir 9 i år da:)

ryddedag her, jeg har ryddet bad, soverom og gang, lagt sammen en hel haug med klær..
Kjøkkenskuffene ryddet jeg i går kveld, må ta skapene i kveld.

Nye gardiner har jeg bestilt, så må jeg bare finne på noe lurt i sofaen, har ikke råd til å kjøpe ny men 2 av putene er så innmarsi slitt..
Så effektiv du er:). Deilig å ordne hjemme:). Hvilke gardiner har du kjøpt?

Back
Topp