Felles skravle 2015

Haha, blir overrasket over hvor mye mannen og jeg klarer alene jeg. Blir spennende når drt kommer fler i hus..hehe
Det meste som ligger strødd er smått. Vi voksne har litt mer koll på å bruke klær til de ble vaskes,og legge det til vask. Lillesøster skifter tre ganger om dagen...

Det meste som ligger strødd er smått. Vi voksne har litt mer koll på å bruke klær til de ble vaskes,og legge det til vask. Lillesøster skifter tre ganger om dagen...

Mannen bruker 5 forskjellige ting samtidig :o irriterende, og det hjelper ikke å si det til ham hellet...

God morgen:D. Fantastisk dag i dag:). Nå er det løpetime og styrke:). Gutta er hjemme å koser seg:). Dere skal?:)

God morgen :) du får kose deg på trening :) her blir det innedag, fortsatt ikke helt i slag hu frøkna mi. Men jeg må en tur på butikken.

Og leker. Og votter. Og en skisko??

Haha det høres kjent ut, og når jeg ser hvordan hu slenger om seg med klærne hjemme syntes jeg ikke det er rart at hun ikke finner klærne sine på skolen haha for hu kommer ofte hjem og har rota bort noe :P

Min vimsekopp går i i bhg, hun er knapt fire. Broren har bedre kontroll, og mister ikke ting på skolen

Oppdatering kl 11:38

2. Lilleblomst_15 2.721
4. Lillefrø15 2.102
5. Musemor med to små og en i magen 2.099
8. m&m mini 1.811
9. Sara 1.708
10. lizzed 1.625
16. Hope91 1.210
19. EJ 1.062
28. Kengu 671
34. trinebeth 534
35. Lanterne 519

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 2.000 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
7 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Min vimsekopp går i i bhg, hun er knapt fire. Broren har bedre kontroll, og mister ikke ting på skolen

Hu mi er 8, og kan komme hjem fra skolen uten lue, votter, ullbukse, genser og div annet og når jeg spør hvor det er... Nei det trudde hu ikke at hu hadde hatt på seg når hun gikk til skolen... :P

Hu mi er 8, og kan komme hjem fra skolen uten lue, votter, ullbukse, genser og div annet og når jeg spør hvor det er... Nei det trudde hu ikke at hu hadde hatt på seg når hun gikk til skolen... :p
Min var sånn i 1.klasse, heldigvis er han ikke sånn lenger

Back
Topp