Felles skravle 2015

Må veksle litt på prosjekter.. blir så fort lei ;-)

Det er sant:)
Tar det for lang tid blir det kjedelig. Skulle hekle et sengeteppe jeg. Tatt meg 12 år:o haha

Det er sant:)
Tar det for lang tid blir det kjedelig. Skulle hekle et sengeteppe jeg. Tatt meg 12 år:o haha
Haha.. oi! Så store prosjekter overlater jeg til mormor/mamma/tante.. jeg eier ikke tålmodighet

Haha.. oi! Så store prosjekter overlater jeg til mormor/mamma/tante.. jeg eier ikke tålmodighet

Ble så ensformig:p haha

Men nå mååå jeg komme igang med litt rydding her! Stikker nok innom innimellom da;)

Bra du er kvalm da:p hehe
Men håper du klarer å unngå oppkast:)

noen spennende planer i dag da?
Hehe. Enn så lenge har det gått bra men vært like før. Skal strikke. Kjøpe noe garn. Så kommer foreldrene mine i kveld. Spent på om de fatter misstanke. Skal ut på byen i morgen så da kan jeg skylde på at jeg er fyllesyk på søndag. Bare ikke spy i morgen ;)

Hehe. Enn så lenge har det gått bra men vært like før. Skal strikke. Kjøpe noe garn. Så kommer foreldrene mine i kveld. Spent på om de fatter misstanke. Skal ut på byen i morgen så da kan jeg skylde på at jeg er fyllesyk på søndag. Bare ikke spy i morgen ;)

Du får ta det med ro på dagen i dag, så kanskje det holder seg i kveld og;)

Ble så ensformig:p haha

Men nå mååå jeg komme igang med litt rydding her! Stikker nok innom innimellom da;)
Jeg må også gå å male litt snart.. tar bare en halvtime/time da.. gjøre det før det blir for vondt

takk.. den er lagt til i favoritter! :D
Så ut til å være mye spennende der da!
Ja, likte den veldig godt :-) og så var det fine beskrivelser og anbefalinger av garn og type masker osv

Back
Topp