Skulle egentlig hatt det uansettHadde vært veldig kjekt ved flere anledninger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig hatt det uansettHadde vært veldig kjekt ved flere anledninger![]()
Må veksle litt på prosjekter.. blir så fort lei ;-)
http://www.adlibris.com/no/bok/hekle-en-hund-9788202394660Hvor kjøpte du boka?
Det er sant. Bruker vel ikke noe mindre pengerFarlig! Det er jo kriminelt å jobbe der. Å hjelper ikke med rabatter.. Jeg bare handler MER i stedet!!! hahaha
Skulle detSkulle egentlig hatt det uansett![]()
Ja men vet ikke helt hvilken dress jeg skal strikke, tips?Oi, så bra da!
Haha.. oi! Så store prosjekter overlater jeg til mormor/mamma/tante.. jeg eier ikke tålmodighetDet er sant
Tar det for lang tid blir det kjedelig. Skulle hekle et sengeteppe jeg. Tatt meg 12 århaha
Haha.. oi! Så store prosjekter overlater jeg til mormor/mamma/tante.. jeg eier ikke tålmodighet
Hehe. Enn så lenge har det gått bra men vært like før. Skal strikke. Kjøpe noe garn. Så kommer foreldrene mine i kveld. Spent på om de fatter misstanke. Skal ut på byen i morgen så da kan jeg skylde på at jeg er fyllesyk på søndag. Bare ikke spy i morgenBra du er kvalm dahehe
Men håper du klarer å unngå oppkast
noen spennende planer i dag da?
Mamma har strikket denne til meg.. tror den er fra et hefte fra sandnesgarn.. kan høre ?Ja men vet ikke helt hvilken dress jeg skal strikke, tips?
Den var pen. Jeg synes de lille lamb eller hva de nå heter er så søte.Mamma har strikket denne til meg.. tror den er fra et hefte fra sandnesgarn.. kan høre ?
Hehe. Enn så lenge har det gått bra men vært like før. Skal strikke. Kjøpe noe garn. Så kommer foreldrene mine i kveld. Spent på om de fatter misstanke. Skal ut på byen i morgen så da kan jeg skylde på at jeg er fyllesyk på søndag. Bare ikke spy i morgen![]()
Jeg må også gå å male litt snart.. tar bare en halvtime/time da.. gjøre det før det blir for vondtBle så ensformighaha
Men nå mååå jeg komme igang med litt rydding her! Stikker nok innom innimellom da![]()
Jeg må også gå å male litt snart.. tar bare en halvtime/time da.. gjøre det før det blir for vondt
Ja.. men finnes ikke oppskrift på de vel..Den var pen. Jeg synes de lille lamb eller hva de nå heter er så søte.
Det gjør viKos deg med malinga da
Snakkes
Æsj... det var dumtJa.. men finnes ikke oppskrift på de vel..
Nei snarere tvert i mot..Det er sant. Bruker vel ikke noe mindre pengerhehe
Skulle det![]()
takk.. den er lagt til i favoritter!http://www.adlibris.com/no/bok/hekle-en-hund-9788202394660
De var utsolgt på ark, så bestilte den på nett.. det er i alle fall denne..
Aner jo ikke.. kan jo google.. men de selges jo liksom i butikk.. kan jo hende du finner no lignendeÆsj... det var dumt
Ja, likte den veldig godttakk.. den er lagt til i favoritter!
Så ut til å være mye spennende der da!