Felles skravle 2015

Nei.. mindre raser er ofte mer frøsne og mindre glad i regn og kulde.. men de rasene hun til camilla var blanding av er jo ofte robuste.. selv om de er litt korthårete

Ja, det er jo sant:)
Men er vel mange hunder generelt som ikke er så glad i regnet og da, selv om de er litt robuste

Her er pappaen, ser hu er ganske lik han, både størrelsesmessig og på ørene. Nikita har jo blanding av hans ører, og mammaens. Ser ganske spesielt ut av og til :rolleyes:
:-) fin.. men synes di var finere ;-) likte de rene fargene hennes

God morgen jenter. :)
Hva skal dere i dag da?
Jeg har tatt helgen. Å skal slappe av litt med Vesla som er hjemme i dag.

Så deilig med helg da:) prøver å komme igang med litt rengjøring, men det er visst ikke så lett:p hehe

:) fin.. men synes di var finere ;-) likte de rene fargene hennes
Ja, det syntes jeg også :p Det som er så fint med hu, er at hu ikke er så stor som vi trodde hun skulle bli, vi så for oss at hun skulle bli typ rottis størrelse!Her ser man litt hvor liten/stor hun er :)

Vedlegg

• 1464672_368291873343494_811331101144157968_n.jpg
    1464672_368291873343494_811331101144157968_n.jpg
    70,2 KB · Visninger: 9
Helg her også.. sitter å ser fødeavdelingen.. ellers skal jeg male litt og lage hj.laget pizza og ligge på sofaen
Så koselig! Her er det avslapping på høyt plan :D
Tenkte å prøve meg litt på hekling før jeg går løs på husarbeidet.
Så deilig med helg da:) prøver å komme igang med litt rengjøring, men det er visst ikke så lett:p hehe
Hehe.. skal det etthvert jeg også.. Må bare hente meg inn etter uka først :P

Ja, det syntes jeg også :p Det som er så fint med hu, er at hu ikke er så stor som vi trodde hun skulle bli, vi så for oss at hun skulle bli typ rottis størrelse!Her ser man litt hvor liten/stor hun er :)

Deilig når de ikke blir for store da:) hvor gammel er hun?

God morgen damer. Har såvrt helt til nå er delvis i koma.. zzz... at det skal gå ann å være så trett. Hva er planene deres i dag?

Perfekt str.. min er også bare rundt 50-55 i mankehøyde og mye smalere.. jaktgolden da..

Vedlegg

• 1422609225430.jpg
    1422609225430.jpg
    79,9 KB · Visninger: 11
God morgen damer. Har såvrt helt til nå er delvis i koma.. zzz... at det skal gå ann å være så trett. Hva er planene deres i dag?

Kjenner til trøttheta. I dag våkner jeg 0430 da:o og lå og døste frem til 0745:p
Ikke helt våken nå, men tenkte jeg skulle rydde babyrom siden jeg skal sanke babyutstyr i helga:)

Så koselig! Her er det avslapping på høyt plan :D
Tenkte å prøve meg litt på hekling før jeg går løs på husarbeidet.

Hehe.. skal det etthvert jeg også.. Må bare hente meg inn etter uka først :P
Høres bra ut.. tenkte jeg og skulle finne en fin oppskrift på babytøfler jeg kan strikke.. skal på hytta i helga, så greit å ha noe å ha i hendene

Nei. Men det har hvert lange dager. Sene kvelder. osv. Var helt skutt i går.
gikk å la meg 21:30 da orket jeg ikke mer :P

Merker nok lange dager ja;)
Men du trives fortsatt i jobben da?:)

Høres bra ut.. tenkte jeg og skulle finne en fin oppskrift på babytøfler jeg kan strikke.. skal på hytta i helga, så greit å ha noe å ha i hendene
Strikke klarer jeg ikke :P Har prøvd i mange mange år :P
Men tenkte jeg skulle prøve meg på hekling i stedet. Syr masse med symaskin. Men den er liksom ikke lett å ta med seg overalt :P hahaha

Kjenner til trøttheta. I dag våkner jeg 0430 da:o og lå og døste frem til 0745:p
Ikke helt våken nå, men tenkte jeg skulle rydde babyrom siden jeg skal sanke babyutstyr i helga:)
Ja greit å rydde plass til saker å ting. Her vet vi ikke om vi skal flytte enda så vi venter med baby utstyret.

Merker nok lange dager ja;)
Men du trives fortsatt i jobben da?:)
Elsker den! Selv om det er tortur å jobber med barneklær når man går gravid.
Går jo å kikker på babyklær hele dagen! Har en pose på jobben FULL av klær til prinsen (Å litt til Vesla) som jeg skal kjøpe :P

Strikke klarer jeg ikke :P Har prøvd i mange mange år :P
Men tenkte jeg skulle prøve meg på hekling i stedet. Syr masse med symaskin. Men den er liksom ikke lett å ta med seg overalt :P hahaha

Pocketsymaskin? :p hehe

Back
Topp