Felles skravle 2015

Så vakker:)
Min er 5 år♡ fikk han da han var 2 :)
Min var 7,5 uke da vi hentet ham <3 så koselig å ha selskap nå når man går hjemme, men litt dårlig samvittighet.. han er vandt med veldig mye aktivitet og trening.. redningshund :-)

Min var 7,5 uke da vi hentet ham <3 så koselig å ha selskap nå når man går hjemme, men litt dårlig samvittighet.. han er vandt med veldig mye aktivitet og trening.. redningshund :-)

Det er veldig koselig, men min er sååå lat på dagtid:p tar seg opp når alle er hjemme...hehe
Når gjengen er samlet er han klar for mat og lek;) hehe
Søstera mi som fikk ham egentlig, men det ble litt mye med 2 hannhunder som skulle markere seg inne:p haha
Her er det luksus for ham i forhold til der han var før. Vandt til å stå i hundegard hele dagen stakkars:(

God morgen jenter. :)
Hva skal dere i dag da?
Jeg har tatt helgen. Å skal slappe av litt med Vesla som er hjemme i dag.

Så fin! Ser litt av alle raser i henne ;-) men de pleier ikke å være "værsky" da...? Min går ut uansett vær
Hehe ja, hun er ikke så lik rottis egentlig, kun fargene(men disse fargene har pappaen og, han er blanding av alle untatt rottis) Hun går ut i snø osv, men ikke regn. Verste hun vet. Hater også å dusje og bade, haha :p Fisefin jente!

Så fin! Ser litt av alle raser i henne ;-) men de pleier ikke å være "værsky" da...? Min går ut uansett vær

Kjempenydelig♡

Det gjør ikke min:o haha
Han haaater regn:p

Hehe ja, hun er ikke så lik rottis egentlig, kun fargene(men disse fargene har pappaen og, han er blanding av alle untatt rottis) Hun går ut i snø osv, men ikke regn. Verste hun vet. Hater også å dusje og bade, haha :p Fisefin jente!
Synes hun har fargene og noe likhet i ansiktstrekkene, selv om hun er mye smalere.. :-) fisefin ja.. min elsker å være ute - punktum.. snø er selvfølgelig det store :-) dusjing er han ikke no gla i.. men bade i gjørme eller isvann - det må han

Synes hun har fargene og noe likhet i ansiktstrekkene, selv om hun er mye smalere.. :) fisefin ja.. min elsker å være ute - punktum.. snø er selvfølgelig det store :) dusjing er han ikke no gla i.. men bade i gjørme eller isvann - det må han
Her er pappaen, ser hu er ganske lik han, både størrelsesmessig og på ørene. Nikita har jo blanding av hans ører, og mammaens. Ser ganske spesielt ut av og til :rolleyes:

Vedlegg

• 10922865_821588197900235_5606684122415975025_n.jpg
    10922865_821588197900235_5606684122415975025_n.jpg
    24,4 KB · Visninger: 8
Kjempenydelig♡

Det gjør ikke min:o haha
Han haaater regn:p
Nei.. mindre raser er ofte mer frøsne og mindre glad i regn og kulde.. men de rasene hun til camilla var blanding av er jo ofte robuste.. selv om de er litt korthårete

God morgen jenter. :)
Hva skal dere i dag da?
Jeg har tatt helgen. Å skal slappe av litt med Vesla som er hjemme i dag.
Helg her også.. sitter å ser fødeavdelingen.. ellers skal jeg male litt og lage hj.laget pizza og ligge på sofaen

Back
Topp