Felles skravle 2015

Neida :p hehe
Men kona hans har vært der en del, også skulle visst sønnen hjelpe til litt fremover. Men som han sa, i mars og utover blir det mye stress med båtputer osv, så det kan godt hende han må sette inne noen. Men tviler på at det skjer:p
Det er ikke ditt problem:p.

Hihi.. greit med tilbud da ;-) jeg kjøpte en tynn fleecedress på hm til 50 kr og et par søte tynne luer til 30 kr...

Alltid kjekt med tilbud :) sjelden jeg shopper og, så gjør ikke noe å skjemme bort baby litt vel ;) hihi

Alltid kjekt med tilbud :) sjelden jeg shopper og, så gjør ikke noe å skjemme bort baby litt vel ;) hihi
Tror jeg/vi kommer til å mrke på kontoen at jeg går hjemme endel.. må jo ut innimellom, og da blir det jo ofte et eller annet.. handlet nesten aldri no før..

Har en bil med dårlig humor :P

Der kom jeg.
Brodder på den ene foten siden jeg bare fant en.
Piggene ute på krykkene og beveger meg utsø mot bilen.
Skrikende 3 åring som ikke vil gå på isen, stor takk til barnehage ansatte som kom og hjalp meg, is på fortauet, is og vann i veibanen.
Endelig i bilen og starter motoren...
På displayet står det med store bokstaver: "Risk of ice"...
Ja takk, jeg vet det..

Har en bil med dårlig humor :P

Der kom jeg.
Brodder på den ene foten siden jeg bare fant en.
Piggene ute på krykkene og beveger meg utsø mot bilen.
Skrikende 3 åring som ikke vil gå på isen, stor takk til barnehage ansatte som kom og hjalp meg, is på fortauet, is og vann i veibanen.
Endelig i bilen og starter motoren...
På displayet står det med store bokstaver: "Risk of ice"...
Ja takk, jeg vet det..
Hehehe.. jaja.. godt at det sier ifra om det åpenbare ;-)

Sånn, da er gutten hentet, lekser gjort, middag spist, gutt kledd i fotballtøy, sko og vann i sekken, far kommet hjem, tatt med seg gutt og dradd på trening, og jeg og lillesøster har igjen "jentehus" her sammen med hunden en times tid.

Sånn, da er gutten hentet, lekser gjort, middag spist, gutt kledd i fotballtøy, sko og vann i sekken, far kommet hjem, tatt med seg gutt og dradd på trening, og jeg og lillesøster har igjen "jentehus" her sammen med hunden en times tid.
:-) så effektivt!

Veldig effektiv har jeg ikke vært i dag, og lista fra i formiddag, der kom jeg ikke så langt, gitt...

Næææ.. men du har jo hatt frøkna da ;-)

Det har jeg. Og vi har kost oss vi to. Nå kommer vel gutta snart hjem, trening til 1815, spå på med sko og yttertøy og komme hjem. (de har innetrening på skolen i vinter)

Det har jeg. Og vi har kost oss vi to. Nå kommer vel gutta snart hjem, trening til 1815, spå på med sko og yttertøy og komme hjem. (de har innetrening på skolen i vinter)
Kjekt :-) lite liv her rundt denne tida.. blir vel flere innpå når unger er lagt :-)

Ja, nå skal de lese litt her i andre sofaen, og så er det kveldsmat, og så er det legging, og så..... så er det vel sofatid for mor. Som strengt tatt har sittet her store deler av dagen, men liksom ikke helt sånn fritt, menmed ei i armrkoken eller hviledne på armen min eller sånn.

Ja, nå skal de lese litt her i andre sofaen, og så er det kveldsmat, og så er det legging, og så..... så er det vel sofatid for mor. Som strengt tatt har sittet her store deler av dagen, men liksom ikke helt sånn fritt, menmed ei i armrkoken eller hviledne på armen min eller sånn.
Gleder meg til å få en liten en i armkroken <3

Gleder meg til å få en liten en i armkroken <3

Det er deilig å være mamma . Den lille i armene blir litt annereldes enn en fireåring som ser på ipad og hviler hodet mot armen din, men likevel.... Mamma

Back
Topp