Felles skravle 2015

Altså, det er storebror som blir misfornøyd om jeg henter mens han spiser. For han liker det. Så jeg tenker jeg heller henter sånn likevel litt før jeg pleier selv på en onsdag (han skal på fotballtrening, så jeg pleier hente tidlig. Og lage kjapp mat.) Kanskje jeg skal ta med lillesøster på butikken og handle noe, og ta med ham hjem fra skolen (skolen og butikken er nesten vegg i vegg)

Det blir jo bare kjekt å ha litt bedre tid til middag og lekse på en onsdag.

Altså, det er storebror som blir misfornøyd om jeg henter mens han spiser. For han liker det. Så jeg tenker jeg heller henter sånn likevel litt før jeg pleier selv på en onsdag (han skal på fotballtrening, så jeg pleier hente tidlig. Og lage kjapp mat.) Kanskje jeg skal ta med lillesøster på butikken og handle noe, og ta med ham hjem fra skolen (skolen og butikken er nesten vegg i vegg)

Det blir jo bare kjekt å ha litt bedre tid til middag og lekse på en onsdag.
Jepp.. det jeg tenkte på.. de kan vel bli misfornøyde hvis de er midt i en lek eller midt i et måltid ;-) greit å ha litt ekstra tid ja!

Midt i lek er han jo alltid, elelr ofte midt i en tegning... men tegningene tar han med seg hjem og gjør ferdig der, de er greit. Midt i måltid er jo ikke noe kjekt. Selv om det er en matboks han kan ta med hjem, så spiser han det ikke videre her også blir det bare tull.

Men nå er de vel snart ferdige å spise, i alle fall om vi skal via butikken, jeg tar en sjekk i kjøleskapet og en sjekk med matlysta til lillesøster.

Høres jo bra ut det.. :-) tenkte meg snart ned å male litt jeg.. sambo kommer seint i kveld, om han i det hele tatt klarer å komme seg hjem pga det derre oppstyret.. er i stavanger..
Ja, ikke sant:). Blir spennende å se hvordan stolen blir:)

Tenker jeg henter storebror tildlig i dag jeg, han trenger jo ikke være lenge på sfo når jeg og lillesøster er hjemme. finne ut av når de er ferdig med undervisning, det er de vel, men så spiser de på sfo og det er aldri populært at jeg kommer når de spiser, som jeg tror er i totiden, så jeg tenker jeg drøyer litt.
Gutten min spiser alltid 14.15 på Sfo.. Og de vil ofte spise der:)

Gutten min spiser alltid 14.15 på Sfo.. Og de vil ofte spise der:)

Ja, når de er det de er vant til, så er det jo sånn det "skal være" på en måte. Så kommer jeg en gang etter det og henter. I dag litt tidligere. Fordi jeg har lyst.

Nei.. er jo så enormt varierende.. det som er vanskelig.. men tungt å dra på jobb for tiden.. og vondt og sliten etterpå.. vi får se hvordan neste uke går..

Blir fort tungt med et slitsomt bekken osv ;)
Sikkert deilig å være litt i jobb da, men ikke press deg for hardt;)

Blir fort tungt med et slitsomt bekken osv ;)
Sikkert deilig å være litt i jobb da, men ikke press deg for hardt;)
Ja, har vært det hittil.. men kjenner at det ikke er så kjekt lenger.. er sliten..

Tiltaksløs i dag, kunne tenkt meg å sove jeg å.. Men nå har jeg hvertfall gjordt det som trengs før gjestene kommer, må bare henge opp det som ligger i vaskemaskinen:). Er vel ferdig om ca 1 time.. Lille gutt kommer snart hjem, så får ta meg en dusj før han kommer:)

Nettopp kommet fra shopping jeg nå, og har vært innom jobben en tur :o kan jo vise at jeg lever selv om humøret hans er så som så:p
Fikk med meg 3,5x2 meter med ullvatt og :D

Ja, har vært det hittil.. men kjenner at det ikke er så kjekt lenger.. er sliten..

Men da har jo uansett holdt ut ganske lenge da, med tanke på at det bare er 2 mnd igjen til termin:) ikke alle som klarer det

Back
Topp