Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppMan ønsker jo helst å være frisk, men fpr fokusere på at svangerskapet tross alt er en kort periode, så det går bra, etter permisjonen kan man jobbe 100% igjen.
Stemmer at du ikke bruker opp noeGjør du? Trodde man kunne få det istede for sykemeld.. Også har du permisjon som vanlig? Svabgerskapspenger heter det kanskje?
Edit: svangerskapspenger så klart![]()
Høres ut som dere kan ta dere en liten blundTrøtt!
Det er lillesøster også, Mulig hun kan komme til å svone, men hun er litt for våken. Jeg kan glatt klare det, men jeg bør ikke. Hunde snorker godt, der hun ligger. TRltte jenter her
Enig med deg.. men virker som om mange får det invilget pga f.eks tunge løft + bekkenplager.. synes det er merkelig jeg.. spiller jo ingen rolle, for opparbeider meg jo sykepengeretten i permisjonstiden uansett..!
Skjønner ;-) her blir det i alle fall sykemelding fortsatt uansett..!Om du går inn på arbeidstilsynet har de en fin liste over ting man ikke skal jobbe med som gravide![]()
Jeg har svangerskapspenger bl.a pga fysisk tungt arbeid, men har også løsemidler så kunne ikke jobba der uansettnav kan ikke avvise en søknad når lege eller jordmor har sagt at man ikke kan jobbe der, så de er bare pent nødt til å godkjenne disse "søknadene". Har man allerede bekkenplager og derfor ikke kan jobbe, skal man ha sykemld.
Men er nok mer lege/jordmor som er snille på det enn nav![]()
Skjønner ;-) her blir det i alle fall sykemelding fortsatt uansett..!
Nei.. er jo så enormt varierende.. det som er vanskelig.. men tungt å dra på jobb for tiden.. og vondt og sliten etterpå.. vi får se hvordan neste uke går..Håper det ikke blir altfor ille da
Fysioterapi er nok lurt![]()
Jeg mente ikke at det var dumt av deg med sykemelding, bare trudde du hadde krav på svangerskapspenger, men skjønner at jeg ikke hadde nok kunnskap om detSkjønner ;-) her blir det i alle fall sykemelding fortsatt uansett..!
Samme her. Er å henter frøkena i barnehagen. Den stenger om en halv time i dagTiltaksløs i dag, kunne tenkt meg å sove jeg å.. Men nå har jeg hvertfall gjordt det som trengs før gjestene kommer, må bare henge opp det som ligger i vaskemaskinen. Er vel ferdig om ca 1 time.. Lille gutt kommer snart hjem, så får ta meg en dusj før han kommer
![]()
Ikke no problem detJeg mente ikke at det var dumt av deg med sykemelding, bare trudde du hadde krav på svangerskapspenger, men skjønner at jeg ikke hadde nok kunnskap om det, men nå har jeg det
. Jeg var sykemeldt da jeg var gravid, da bekkenet ikke ville være grei med meg.. Håper uansett det løser seg for deg og du slipper å ha så mye vondt
![]()
Ja, de streiker?Samme her. Er å henter frøkena i barnehagen. Den stenger om en halv time i dag![]()
Det er braIkke no problem dettok det ikke ille opp!
Høres jo bra ut det..Tiltaksløs i dag, kunne tenkt meg å sove jeg å.. Men nå har jeg hvertfall gjordt det som trengs før gjestene kommer, må bare henge opp det som ligger i vaskemaskinen. Er vel ferdig om ca 1 time.. Lille gutt kommer snart hjem, så får ta meg en dusj før han kommer
![]()
Jada! Er jo bare bra at man spør.. kunne jo plutselig være at jeg hadde krav på det ;-)Det er bra. Måtte bare forsikre meg
![]()
Når man har muligheten til det er det jo det beste sikkert..! Får håpe du ikke avbryter noe ;-)Tenker jeg henter storebror tildlig i dag jeg, han trenger jo ikke være lenge på sfo når jeg og lillesøster er hjemme. finne ut av når de er ferdig med undervisning, det er de vel, men så spiser de på sfo og det er aldri populært at jeg kommer når de spiser, som jeg tror er i totiden, så jeg tenker jeg drøyer litt.