Lillefrø15
Forumet er livet
SkjønnerJa Kiwi er godt
Ja på en måte, men hu ene har laktose allergi, så blir nok vanlig krem med sukker og vanilje sukker for å få litt vanilje smak![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerJa Kiwi er godt
Ja på en måte, men hu ene har laktose allergi, så blir nok vanlig krem med sukker og vanilje sukker for å få litt vanilje smak![]()
Nei ikke santMå jo det♡ er jo ting jeg ikke er med på nå, og det er kun hovedinstruktør og en til som vet hvorforhehe
Tror faktisk ikke de kobler det heller, flesteparten av dem. De tenker vel ikke på at jeg er dobbelt så gammel som dem heller![]()
Instruktør i hva ? Driver du med sport ?Må jo det♡ er jo ting jeg ikke er med på nå, og det er kun hovedinstruktør og en til som vet hvorforhehe
Tror faktisk ikke de kobler det heller, flesteparten av dem. De tenker vel ikke på at jeg er dobbelt så gammel som dem heller![]()
Ja håper detSkjønner. Det blir sikkert kjempe godt
![]()
Instruktør i hva ? Driver du med sport ?![]()
Deilig at du fikk hvilt degDa er jeg endelig oppe.
Skjønner ikke hva det er med den sengen vår.
Den er bare 210*180 stor, men er enorm etter jeg har sovet og umulig å finne veien ut av
Hihi. Slik er sengen min og. HihiDa er jeg endelig oppe.
Den er bare 210*180 stor, men er enorm etter jeg har sovet og umulig å finne veien ut av
Deilig at du fikk hvilt deg![]()
Hihi. Slik er sengen min og. Hihi
Da er jeg endelig oppe.
Takk for oppdateringOppdatering kl 10:47
1. Lilleblomst_15 2.554
4. Musemor med to små og en i magen 1.861
6. Lillefrø15 1.757
8. Sara 1.365
10. lizzed 1.290
18. EJ 890
22. Hope91 801
26. Kengu 592
38. Lanterne 442
45. trinebeth 381
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
He heJeg prioriterer å hvile de dagene jeg er hjemme.
Må det dersom jeg skal klare meg de 2 neste månedene.
Sikker på at vi har en gnom boende her som kommer oppi sengen min når jeg sover og heldet lim oppi.
Oppdatering kl 10:47
1. Lilleblomst_15 2.554
4. Musemor med to små og en i magen 1.861
6. Lillefrø15 1.757
8. Sara 1.365
10. lizzed 1.290
18. EJ 890
22. Hope91 801
26. Kengu 592
38. Lanterne 442
45. trinebeth 381
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Men jeg kan umulig ha sovet så lenge som klokken sier.Hehe, er vel ikke et uvanlig fenomen
Bra du fikk slappet av litt da![]()
Hehe det hadde vært deiligDa er jeg endelig oppe.
Men jeg kan umulig ha sovet så lenge som klokken sier.
For når jeg kom opp og slo på TV'en etter å ha smurt meg en brødskive var det nøyaktig samme program på TV'n som da jeg la meg, og det programmet tror jeg bare varer 30 minutter![]()
Jeg skal heie på deg neste månedSå jeg hadde fått skravlet litt de par siste dagene, men er langt unna 2000.
Så får gå for neste mnd istedet![]()
Så gøyDriver med taekwondo, og er instruktør for juniorparti 6-8 år♡
Tror nesten jeg må sende mannen ut på gnom jakt her i huset..Hahakanskje gnomen har spola tilbake?
![]()