Du kommer til å bli overrasket over hvor fort kiloene raser ned de første 2-3 ukeneSamme her. Da skal jeg jo inn i buksene mlne igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kommer til å bli overrasket over hvor fort kiloene raser ned de første 2-3 ukeneSamme her. Da skal jeg jo inn i buksene mlne igjen![]()
Flink du er![]()
Er bare bra jo lenger du klarer å få det til..Takk for det. Har nok mye med at jeg ikke jobber, så må jeg bruke energien min på noe annethehe
Også er det gøy å trene med barna "mine". Vet noen er fornøyde med at jeg orker å være instruktør ihvertfall![]()
Håper virkelig du har rettDu kommer til å bli overrasket over hvor fort kiloene raser ned de første 2-3 ukene
EJ var aktiv her inne en liten stund og lurte på om hun kunne komme med på listen.
Jeg sa hun godt kunne, og har ikke noe krav om at man må prøve på 2.000 for å være der.
Bare hver forberedt på at hoftene dine kan ha blitt litt bredere uten at det har noe å gjøre med fett og vekt å gjøreHåper virkelig du har rett![]()
Er bare bra jo lenger du klarer å få det til..
Bare hver forberedt på at hoftene dine kan ha blitt litt bredere uten at det har noe å gjøre med fett og vekt å gjøre
Oh noo, da kommer jeg meg ikke inn igjen i buksene mineBare hver forberedt på at hoftene dine kan ha blitt litt bredere uten at det har noe å gjøre med fett og vekt å gjøre
God unnskyldning til å shoppe nyeOh noo, da kommer jeg meg ikke inn igjen i buksene mine![]()
Oh noo, da kommer jeg meg ikke inn igjen i buksene mine![]()
God unnskyldning til å shoppe nye![]()
Takk for oppdateringOppdatering kl 21:07
1. Lilleblomst_15 2.460
4. Musemor med to små og en i magen 1.808
6. Lillefrø15 1.704
8. Sara 1.304
10. lizzed 1.216
18. EJ 850
26. Kengu 575
35. Lanterne 431
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.613 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Buler ut kroppsdeler støtt og stadig her gitt. For en merkelig følelse![]()
Ja, og litt vondt innimellomMen så herlig... på sitt vis
Ja, og litt vondt innimellom![]()
Er heeelt uvirkelig for meg på en måte. Så rartMm, det kan det også være
Men tenk, det er et levende menneske inni der!