Så brayes, disney on ice, veldig bra. Et av de beste showene hittil synes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så brayes, disney on ice, veldig bra. Et av de beste showene hittil synes jeg
yes, disney on ice, veldig bra. Et av de beste showene hittil synes jeg
NamKaker er godt
Her ble det is og bær til dessert i dag.
Det er generelt laber innsats, ja
Tror det har vært en av de mnd med minst aktivitet siden jeg ble medlem i juli
FrostSå brahva var tema i år da? kengubarnet fornøyd og?
Det har jeg fått med meg ja, men er greit det ogsåDet er generelt laber innsats, ja
Det er veldig gøy, elsker å dra på sånne ting med kengubarnetSå brasånt blir det nok når lillegutt vokser til
![]()
Ok, det var nok fintFrostHan var veldig fornøyd,
![]()
EJg kan ikke huske at det har vært så få om "2000-premiene" så lenge det har vært slik, og det er vel et år eller så?
Det var det, digger frost selv jeg.)Ok, det var nok fint![]()
Det har jeg fått med meg ja, men er greit det også
Da er det labert ja. Kanskje alle har som nyttårsforsett å skravle mindre?haha
EJ var aktiv her inne en liten stund og lurte på om hun kunne komme med på listen.EJg kan ikke huske at det har vært så få om "2000-premiene" så lenge det har vært slik, og det er vel et år eller så?
Noen har vel "mindre nettid" som et mål.
Jeg har bre mindre fritid. Og er sliten.
Trene tror jeg at jeg venter med til etter at babyen er herSamme her egentlig. Har begynt å trene igjen og, så da får jeg jo mindre tid her.
Også har vi prøvd å få opp litt liv på terminforumet. Ikke alltid like lett![]()
Trene tror jeg at jeg venter med til etter at babyen er her![]()
Flink du erForståelig det. Blir nok pause igjen etterhvert her og. Men har tenkt å holde på så lenge jeg orker![]()
Samme her. Da skal jeg jo inn i buksene mlne igjenTrene tror jeg at jeg venter med til etter at babyen er her![]()