Virker som om de bare har sluttet å å produsere flere enn en variantVis vedlegget 100402fant på en blogg fra juni-14. Merkelig. Dama i butikken sa det kun fantes beige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som om de bare har sluttet å å produsere flere enn en variantVis vedlegget 100402fant på en blogg fra juni-14. Merkelig. Dama i butikken sa det kun fantes beige
Merkelige greier :/ det beige er såå kjedeligVirker som om de bare har sluttet å å produsere flere enn en variant
De hadde mange farger når vi fikk frøkna, men bare en nå.Virker som om de bare har sluttet å å produsere flere enn en variant
700, på ei uke. Det er jo overkommelig.... Fortell meg at jeg ikke skal!Oppdatering kl 17:06
1. Lilleblomst_15 2.414
4. Musemor med to små og en i magen 1.764
6. Lillefrø15 1.675
9. Sara 1.281
10. lizzed 1.188
18. EJ 844
26. Kengu 558
35. Lanterne 429
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.613 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Sikkert..De hadde mange farger når vi fikk frøkna, men bare en nå.
Det virker litt på meg som om de prøver å prominentere den nye typen stokke stol for trekket til den kommer i flere farger
Enig i det..Merkelige greier :/ det beige er såå kjedelig
Jeg skal prøve på det samme.◕‿◕
Tror jeg legger meg tidlig. Sånn kl 9. Denne dagen har vært alt for lang![]()
En liten uke, er bare 6 dager igjen700, på ei uke. Det er jo overkommelig.... Fortell meg at jeg ikke skal!
Hæææææ? Gjør jeg?!Jeg skal prøve på det samme.
Er utrolig trøtt etter alt for lite søvn i natt, og mye å gjøre.
Skal også tidlig opp i morgen.
Gratulerer med å ligge på første plass, forresten
Du skal jobbe overtid å bli ferdig med det fortest mulig. Ikke kast bort tid på oss700, på ei uke. Det er jo overkommelig.... Fortell meg at jeg ikke skal!
Jeg skal prøve på det samme.
Er utrolig trøtt etter alt for lite søvn i natt, og mye å gjøre.
Skal også tidlig opp i morgen.
Gratulerer med å ligge på første plass, forresten
Det klarer jeg aldri i verden.. men fri imorra, så får heller prøve å ligge lenge...◕‿◕
Tror jeg legger meg tidlig. Sånn kl 9. Denne dagen har vært alt for lang![]()
Sjekk oppdateringen jeg kom med for en 27 minutter sidenHæææææ? Gjør jeg?!
Oj, så det nå. Var ikke klar over detSjekk oppdateringen jeg kom med for en 27 minutter siden
Eller så har du vært flink.Oj, så det nå. Var ikke klar over det
6 innlegg fremfor Ronja. Hun kan umulig vært innom i dag![]()
Har visst ikke fulgt med jeg daEller så har du vært flink.
Du har nærmet deg henne jevnt og trutt den siste tiden.
Har egentlig bare vært et tidsspørsmål før du ville gå forbi..
Er lettere for meg å se da jeg lager oppdateringeneHar visst ikke fulgt med jeg da
Den som er på 1plass vinner bo aaaldri. Så målet er ikke å være der![]()
Ja du har full kontroll duEr lettere for meg å se da jeg lager oppdateringene![]()
Å gjør det?Jeg har på serieopptak siden vi sjeldent er hjemme på lørdager.. men tror det går i reprise idag?
Skal lage mousaka!