Lillefrø15
Forumet er livet
Lasagne er godtMye rarthehe
Lurer på om jeg skal få mannen til å kjøpe med melk og ost, så blir det lasagne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lasagne er godtMye rarthehe
Lurer på om jeg skal få mannen til å kjøpe med melk og ost, så blir det lasagne![]()
Kommer helt an på hva du har i kjøleskap og fryser det.Her har mannen dratt i skogen for å hogge trær, jeg har gått tur med vofsen. Pappa kommer på middag i dag, og jeg aner ikke hva jeg skal lagenoen forslag?
![]()
Så godt utHm...det står faktisk ikke i boka mi, men fant en annen gryte hvor jeg ikke trenger å handle noe
Vis vedlegget 100340
Så enten denne eller lasagne...hm..
Det så godt utHm...det står faktisk ikke i boka mi, men fant en annen gryte hvor jeg ikke trenger å handle noe
Vis vedlegget 100340
Så enten denne eller lasagne...hm..
Lasagne er godt. Mannen reiser i 14.00 tiden og siden lille gutt og jeg skal i bursdag kl 16, ville lille gutt ha hjemmelaget tomatsuppe
![]()
Må vel dra vel., ikke så lyst, men får være litt hyggelig velBlir gøy med bursdag vel? Du valgte å dra altså?hihi
Det har jeg aldri prøvd, men det står på planen min. Blir ikke i dag da.
Så godt ut![]()
Blir vel kanskje den da, så slipper mannen å handleDet så godt ut![]()
Mmmm. RundstykkerBlir vel kanskje den da, så slipper mannen å handle
Kanskje jeg skal bake noen rundstykker ved siden av da![]()
Finnes der C-vitaminoverdose? Er blitt så glad i appelsiner![]()
Ja spiser appelsiner for to voksne, minstFinnes gjør det nok, men det skal vel ganske mye til tror jeg. Kos deg med appelsiner for meg og![]()
På en måte.Finnes der C-vitaminoverdose? Er blitt så glad i appelsiner![]()
Flink du erBlir vel kanskje den da, så slipper mannen å handle
Kanskje jeg skal bake noen rundstykker ved siden av da![]()
Høres bra ut. Da skal jeg fortsette å mumse appelsinPå en måte.
Å ta et C-vitamin sjokk når man er forkjølet kan ha en viss effekt (1000 mg eller mer), men man kan ikke få overdose av det.
Får man i seg for mye bare tisser man det ut igjen
C vitamin er vannløsligHøres bra ut. Da skal jeg fortsette å mumse appelsin![]()
Ha haVær forsiktig med å si det til det er gjorthaha
Kl 5.og det ser ikke ut herHa ha. Når kommer faren din?
![]()