Felles skravle 2015

:) har vel lært mer strikking, hekling og brodering hjemmefra jeg.. men nå gleder jeg meg til å prøve sying.. men måtte gi opp i kveld.. klarer ikke sitte.. får ta litt og litt ila helga
huff. Ja det er ikke noe å gi seg i kast med hvis du ikke klarer å sitte lenge av gangen.
Det er jo en "sittende" jobb :P

huff. Ja det er ikke noe å gi seg i kast med hvis du ikke klarer å sitte lenge av gangen.
Det er jo en "sittende" jobb :P
Må bare ta litt og litt.. :-) har god tid.. og kommer forhåpentligvis bedre dager :-)

Mamma brukte symaskinen masse. Tror det er der jeg har det fra. Husker vi hadde "tekstil" på skolen.. Å jeg elsket det :D

Høres ut som meg :p hehe
+strikking og alt det der da

Må bare ta litt og litt.. :) har god tid.. og kommer forhåpentligvis bedre dager :)
Det gjør det vet du! Bare å ta dagene som de kommer :)
Høres ut som meg :p hehe
+strikking og alt det der da
hehe mamma var en stor strikker også... Jeg klarer ikke strikke.. Har prøvd så sinnsykt mange ganger. Men jeg skal prøve hekling nå :P hahaha

hehe mamma var en stor strikker også... Jeg klarer ikke strikke.. Har prøvd så sinnsykt mange ganger. Men jeg skal prøve hekling nå :P hahaha

Hekle er sjelden jeg gjør. Syns det tar så forferdelig lang tid i forhold til strikking :p hehe
Må vel finne på et eller annet å lage snart. Tenkte å lage noe babynest osv :)

Hekle er sjelden jeg gjør. Syns det tar så forferdelig lang tid i forhold til strikking :p hehe
Må vel finne på et eller annet å lage snart. Tenkte å lage noe babynest osv :)
Babynest står på lista mi også sammen med en nytt trekk til vognposen og en ny mei-tai. Selv om jeg akkurat har kjøpt meg en ny close caboo carrier.

Oppdatering kl 21:57

2. Lilleblomst_15 2.217
5. Musemor med to små og en i magen 1.643
6. Lillefrø15 1.540
9. Sara 1.213
10. lizzed 1.113
18. EJ 810
26. Kengu 554
32. Lanterne 412

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.484 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Babynest står på lista mi også sammen med en nytt trekk til vognposen og en ny mei-tai. Selv om jeg akkurat har kjøpt meg en ny close caboo carrier.

Hvor finner du alle oppskriftene? :)

Oppdatering kl 21:57

2. Lilleblomst_15 2.217
5. Musemor med to små og en i magen 1.643
6. Lillefrø15 1.540
9. Sara 1.213
10. lizzed 1.113
18. EJ 810
26. Kengu 554
32. Lanterne 412

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.484 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:)

God morgen jenter.. våknet kl 5 idag, men klarte å sove litt igjen.. nå tror jeg jeg bare skal stå opp! Planer for dagen?

God morgen jenter.. våknet kl 5 idag, men klarte å sove litt igjen.. nå tror jeg jeg bare skal stå opp! Planer for dagen?
Huff, det var tidlig.

Jeg har ca 15 min nå til alarmen til min mann går. Ungene sitter oppe og ser tv, og jeg slapper av bittelitt. Vi har planer om å få i svømmehallen, og mannen vi være der når de åpner, klokka ti, pga parkering. Og da får vi jo mer utav dagen etterpå, vi har et hus å rydde også.

Huff, det var tidlig.

Jeg har ca 15 min nå til alarmen til min mann går. Ungene sitter oppe og ser tv, og jeg slapper av bittelitt. Vi har planer om å få i svømmehallen, og mannen vi være der når de åpner, klokka ti, pga parkering. Og da får vi jo mer utav dagen etterpå, vi har et hus å rydde også.
Deilig å være tidlig ute da! Så er det ikke så mye folk heller :-) høres gøy ut for ungene det :-)

God morgen. Jeg våknet kl 7 i dag. Gikk i dusjen. Å nå gjør jeg meg klar til å dra på jobb. Skal torturerte meg igjennom 5 timer der jeg må prøve å motstå fristelsen av å kjøpe hele new born veggen til gutt.

God morgen, det var tidlig:o. Nå er det frokost også kjøre en tur på trening om en times tid:D. Løpe❤️❤️. Også skal jeg kose med med gutta, mannen reiser på kurs i morgen..

Back
Topp